Hei Kamut!

Tässä yks päivä ulkona oli kesä... ja me päästiin ekaa kertaa ulos valjaissa JEE! Heti kun kuultiin valjaiden äänet, mä juoksin niitä kohti, alistuin kiltisti kaulapannan laittoon, poika sen sijaan vaan huus innoissan mauuu ja ryntäs jo ovelle ja ikkunaan ja ties minne, kyllä sen pitäis jo tietää ettei ulos pääse ilman valjait... kun ovi aukes niin mä rohkeena tyttönä juoksin ensimmäisenä ulos, jeps ennen Leksaa. Syötiin kauheesti ruohoo vaikka en tiiä saisinko ees syyä ku mulla on se munuaisjuttu, mutta meillä oli niin hauskaa kuunneltii kaikkii tipuja jne. Nyt on nokkosetkin leikattu pihalta ja laitettu kukkasii niin meiän on kiva olla :D

Mulla on myös öisin alkanut oleen kummasti energiaa, yksi yö päätin viedä höntykkäkepin sänkyyn, se on kai tää kevät? tai jotain? Tuo mieskin on alkanut riehua, joka päivä pitäis olla painimassa.

Ja arvatkaa mun mamma ja sen mies kävi täällä!! Oli niiiiiiiiiiiiiiin ihanaa! Katoin salaa niiden hääkuviikin, että mamma oli kaunis morsian!

Noniin nyt saunaan koisimaan ja keräämään voimia iltaa varten ;)

-Höde-