Joo mua todellakin huolestuttaa...siis ihan kauheeta...mä alan muistuttaa Leksaa..( mee nyt Leevi pois koneelta..mä kirjoitan nyt. schhiiiii-muuuuu...noh niin vihdoinkin tajus häipyä) ..siis niin joo..mitä mä teen????

Mä juoksin aamulla päin ovea ja niin että kilisi ja kolisi ja päähän sattui. Ne semmoiset hommat on kuulunu Leksan hommiin..hölmöillä ja töpeksiä..ei ei ei ..ei mun hommiin kuulu tommoinen asia. Onko tosiaan tämä elämä avioparina taikka avoparina tosiaankin tällaista??? Huolestuttaa...

Muitakin oireita on ilmennyt...nyvin Leksaa, nirsoilen vähän joskus ruoan kanssa, että niinkuin kastikeruoat on sieltä sanonko suoraan..JUUU..sanon hanurista...niin ja sitten se että jolisen kokoajan minkä ehdin...niin ja olen alkanu tykkää tosta Leevin komentaja mamista ja sitten olen alkanut tykkää kun se laulaa meille jotain tyhmiä lauluja ja tansittaa meitä

MITÄ MÄ TEEN??????? Hyviä neuvoja otetaan nyt heti vastaan ja pikaisesti

 

-HÖSSÖ-