Aloitetaan just siitä mitä kaikki haluaa tietää...miten käy kun tällaiselle queenille lykätään matokuuri....juu eipä käy mitenkään. NIMITTÄIN...sain pelkkiä kehuja. Otin kiltisti koko setin mitä mulle oltiin antamassa , enkä syljeskelly mitään pois. Minua on madotettu...ja kuulin kyl niinkuin huhuja että tää liittyy erääseen piikki peppuun reissuun ensi maanantaina...Ukki hoitaa se asia...ei se piikki peppuun mut minun viemistä sinne pebapaikkaan. Se on kyl hirmu kiva se elukkalääkäri mutta kun mua niin jännittää se automatka. Leksa sanoi että se lainaa senkantokoppa että mulla ois kotoisat tuoksut siellä...oma mies niinkuin tavallaan mukana lohduttamassa....

Hiukan olen kuitenkin miettinyt että ottaisinko ja oksentaisin Leevin koppaan koska Leevi ei MINUN mielestä esittänyt sitä pusutuokiota toissa päivänä IHAN niinkuin se yleensä oikeesti menee. Kaikki mun kissafrendit varmaan luulee että mulla on aina noin ruusuista kun menen pussaamaan Leksa...tässä on SE OIKEA KUVASARJA....

" Leevi kato mä oon tällai ...Leevi kato..."

Resizeof2007-04-24012.jpg

"Leeviiiiiiiiiiii..kato nytten...joo ota sä kuva minusta ..Leevii kato nytten"

Resizeof2007-04-24011.jpg

"Mä tuun vähän pesee sua..ehkä voitais pussata??"

( Leevi: -ei hinari ..nyt tää alkaa taas)

Resizeof2007-04-24016.jpg

"Nyt nainen mulle riitti...jos mä otan kiinni täst' mniin jopetatsä schitten ( suu täynnä turkkia) "

Resizeof2007-04-24019.jpg

" Ai eksa usko mua...MÄ OON MIES TÄSSÄ TALOSSA..tottele nainen tai sitten...."

Resizeof2007-04-24021.jpg

 

"Justiinsa..... ja näin tämäkin herkkä hetki loppuu ennenkuin se on edes alkanut....tyypillistä...miehet..ei mitään romanttista ......"

Resizeof2007-04-24022.jpg

Jään siis omalle paikalle sängyssä haaveilemaan paremmista tilaisuuksista ja vastaanottavasemmasta Leevistä...haluan siteerta erästä tunnettua miäslaulajaa seuraavilla sanoilla....tätä mä aina mietin kun haaveilen sängyssä..

"Are you lonesome tonight .Do you miss me tonight .Are you sorry we drifted apart .<?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

Resizeof2007-04-24002.jpg

 

Että tytöt ei oo aina niin helppoa...miehet on miehiä eikä niille mahda mitään...ne vaan on...tommosii...

Mä ajattelin nyt lohduttaa itteeni ihmisten tekemällä pizzalla ja sitten kuulin että perjantai iltana tulee possulihaa...nam...

-HÖSSÖ-