Sadetta on niin mukavaa seurata tuntikaupalla ikkunan läpi. Näkee erinkokoisia vesipisaroita. Ihmiset on ihan hassun näköisiä kun sataa. Ne pukee päälleensä sellainen kahiseva takki taikka sitten käyttää sellaista vempeletta mikä suojaa niitten pää..hei come on ..se on vaan vettä, ja ihmisillä ei ole sentään turkkia ( taikka jollain varmaan on hyvä alku...tsihhhiiii...) niin että ne on kyl tajunnu tämän ihan väärin. Meillä kissoilla pitäisi olla kaikkee suojavarustuksia kun sataa eikä ihmisillä.

Meidän ukki kävi eilen...tällä kertaa se ei hiekkaa tuonnu, kun meillä kato on sitä vielä ihan kiittettävästi. Se tuli muuten vaan meitä kattomaan...tshiihhiii...oli kiusinnu Hössön mamia puhelimessa että Hössö on lihonnu ainakin 5 kg...se ei kyl tod. pidä paikkaansa..jos nyt 200 gramma on tullu lisää niin se on ainakin meikäpojan mieleen..siitä saa hyvän otteen painimatseissa..thihhhiitiiii..

Sitäpaitsi mä kelasin että Hössö on ollut vähän niinkuin 5 tähden hotellissa niinkuin lomalla. Lomalla kuuluu syödä ja juoda hyvin ja ottaa vähän grammoja kehiin pahan päivän varalle..vaikka sellaisia ei edes tule. Kato se on saannu lihaa , mistä se diggaa hullun lailla..sille paloitellaan se lautaselle , eli niinkuin 5 star tarjoilu ja sitten mä olen sen henk.koht...playboy niinkuin ja sitten se on kyl urheillukin..eli niinkuin vetässy mun kanssa rallia. Sitäpaitsi sillä on se henkilökohtainen aamuspinnig sängyn alla pallojen ja keppien kanssa..( mami tykkää...hahhhhhahhhhaaaa) niin ja sitten se on dokannu kaiken vastapainoksi ..eli juonnu mun mamin oluita..

Okei on se tehnnyt hassujakin juttuja. Tossa yksi päivä mun ihmiset söi pizzaa ja sitten ne kääntyi jotain tekemään ja kun katsoi pöydälle niin Hössö oli roudaamassa koko pizza lattialle..veti sitä hampaissa pois laatikosta ja lähti kuskaamaan. Mun ihmiset ehti silloin väliin...sitten yks kerta viime viikolla mun ihmiset ajatteli että keittää nakkeja ja tekee perunamuussia. Mami otti nakki paketista ja jtain touhus ja Hössö singahti paikalle , vei nakin mun mamin kädestä ja mami ei kerenny edes -Hössö- sanoa niin nakki oli hävinny Hössön napaan. On se vaan niin ihanan tyttö. Sitten se kävi loppujen lopuksi itse hakemassa kattilasta nakkeja..mutta silloin mun ihmiset ehti väliin pelastaa..en tiedä kumpaa ,nakin vai Hössön liiallisesta suolapitoisuuksista..hahhhahhhha... Mami sanoi että Hössö on kehittänyt tämän 3 kk aikana salamannopeat ruoanvarastamisrefleksit..ja ettei sille voi olla vihainen kun se on oikeesti niin hassun näköistä kun se singahtaa jostain kulman takaa salaman nopeasti ja lähtee kuskaamaan ihmisten ruoat pitkin poikin. On se joo syöny sitten punajuurisalaattia, Forssan sellainen ja sitten perunamuussia...mummon muussi....'

On mulla likka...sen kanssa ei oo tylsää...se keksii aina jotain.. Uusi juttu viime yönä oli se että kun uuden imurin ne suuttimet oli lattialla niin Hössö meni syömään ne karvaosat siitä suuttimesta ja repimään niitä..mami nauroi kun mä sitten menen tikkana poikana viereen opettelemaan kaikkee jäyniä. Hössö on mestari keksimään kaikkee juttuja.

Nyt menen ottamaan päivän Kitbits annos ennenkuin mami lähtee töihin...se menee tänään kattomaan taas uutta keittöpöytää ja tuoleja ..ostais jo että mä pääsisin remppaamaan niitä kasaan..

-LEEVI-