Siis kuka jättää aina pihatuulettimen päälle meidän pihalla? Hirveä myrsky mun pienellä pihaläntillä, en edes viitsinyt ikkunahönkästä kun oli niin kova tuuli. Ihan silmiin kävi.. Mä jotenkin kyl diggaan tosta lumesta...nyt mulle tulee mieleen kokoajan Misse Perditan lennokas meno lumituiskeessa... ja on muuten notkea tyttö..tsihhii..

Arvatkaa meinasko multa taju mennä kun mami oli käynyt suihkussa ja hana oli jäänny sillei pikkasen auki ja sieltä kuuluu kokoajan tip-tip-tip...siis taas piti huutaa turkki suorana mamille että meetkö ystävällisesti laittamaan sen hanan kiinni ennenkuin mun risaset hermot ottaa vauhtia ihan sillei kunnolla..siis mun mami taitaa olla jo vanhuuden puolelle kallistuva kun ei se tajuu vaikka kiljun sille päin naamaa hampaat irvessä...siis niin hidasta reaktiota että hohhoijakkaa..

Tänään se sanoi aamulla että oho..pojan raksut alkaa olee loppu . Siis help , help ja jälleen help...MUN raksut loppumassa...tää on taas hesyn asia kyl niinkuin. Miten voi edes tilannetta päästää sellaiseen tilaan että raksut ovat melkein loppu...mä en niinkuin kässää.

Mä taidan mennä saunaan koisimaan nyt ja pohtimaan mun rankkaa elämää, ihan väsy tuli kun piti mamia käskyttää siitä vesihanasta...mami meneekin töihin kohta joten saan nauttia hiljaisuudesta...ei meinaan mesoo toi mölylaatikko nimeltä telkkari ja siinä Big Brother ohjelma kun olen yksin himassa.

Muistakaa jäbät ja muijat voidella teidän sukset...eli takatassut...tsihhii

Ja tässä mun uusi idoli..mä just päätin...*reps*.. pikku orava..aikas heavy meininkii

-LEEVI-