Hirveetä tää tämmöinen kun ei ole säännöllistä nettiaikaa...nyt me ollaan tässä molemmat sitten..tai siis Leevi koisaa tossa vieressä  tällai...se on vähän tylsistyny ja odottaa pihalle pääsyä, mutta mä sanoin että ekaks on kerrottava kamuille kuulumiset , että asiat niinkuin tärkeysjärjestykseen.

Resizeof2007-07-21014.jpg

Mutta okei ...aloitetaanpas siitä mun mummi oli viikon meillä kyläilemässä. Toi mun lihamestari teki jotain hianoo sapuskaa niille taikka siis mä aattelin että kun kerta mummi ja toi toinen ihminen tilas niinkuin pöydän lihamestarin kotiravintolasta niin sitten on minuakin kutsuttu ja kappas niinhän mua oltiinkin kutsuttu. Oli laitettu kaikki hianot lautaset ja mulla oli oma paikka pöydän ääressä ja ne ihanat friteeratut kanapallerot siinä ihan vieressä ja oma viinilasi ja jotain sellaista sangriajuomaa ja kaikkee....*huokaus* Kattokaas vaikka..vähän huono kuvalaatu mutta kyl kai tosta saa selvää

Resizeof2007-07-21027.jpg

Resizeof2007-07-21028.jpg

Sitten mä innostuin niin etten malttanu enään pysyä tuolissa ja oikeastaan lihamestari tuli väittämään mulle että se tuoli missä mä istuin oli sen paikka...törkeetä , mutta mä olen jo tottunut siihen että lihamestarin kanssa "matsaillaan" kaapin paikasta että aattelin sitten että joo ota sä vaan se tuoli niin meitsi ottaa koko pöydän.. näin niinkuin....

Resizeof2007-07-21029.jpg

Oli todella hyvää sapuskaa kaikkee barbeque kastikketta ja koko kööri ....

Muuten ollaan ulkoiltu aina kun on ollu hyvä keli ettei ole niinkuin satanut. Joo, minäkin olen ollu jopa ihan pihalla asti. Kattokaas vaikka...minustakin on tullut rohkea!

Resizeof2007-07-21008.jpg

Resizeof2007-07-21009.jpg

Sitten ollaan kestetty kimpassa kaikki lihamestarin siivoushulluuskohtaukset ja imuria joka aina jahtaa meitä ja ollaan me herkisteltykin , taikka me naiset yritetään salaa viestittää miehille että tykätään ja tollai . Mä en aina ole niin varma tosin siitä että toi Lexus tajuaa....vaikka istuin ihan liki ja höngin niskaan.

Resizeof2007-07-21016.jpg

Tällaista meillä...ei keretä olla muuta kun viikonloput koneella melkein kun lihamestari ei oo himassa eikä täällä kukaan muukaan auta meitä tän koneen kanssa. Mä meen nyt valjastamaan itseäni ja mieheni ja sitten mennään nauttimaan aimo annos ruohoa ja oksennetaan vaikka....venaas...vaikka patterin väliin koska kuten kuvasta näkyy ne väliköt on todella ahtaat että se on varmaan kivaa siivoo..hihhhiii..

-HÖSSÖ JA LEXUS-