Mä vaan relaan aamusta iltaan ja otan takaisin energiaa niinkuin ..yllättävän rankkaa vetää rundia 24/7  muijan kanssa, kolme kuukautta putkeen. Niin no ..oon taas hurissu mamille koko iltapäivän ja kävelly sen perässä paikasta toiseen ja yhden kerran yritin klempata mamia kun puskasin sen jalkaa kun se meni eteenpäin ja mä menin sillei vinksin vonksin sen jalkojen kohdalta . Oli tosi lähellä ettei se kaatunu nenälleen...hihhiii..aina jäynät mielessä ..hihhiii..

Mä sain tänään jotain uusia makupaloja, whiskasin dentabitsejä ja sitten joku uus whiskas crunch makupaloja. Nam...niin ja sain mä sitten 3 uutta palloa ja sitten yhden uuden leikkihiiren ettei taidot ruostu....MUTTA.....kuten kaikkeen tällaiseen lahjomiseen, niin myös tähän liittyy taka-ajatus. Mä kuulin kun mami puhui jotain kynsien leikkuusta ja koska olen ainoa kissa täällä niin taidan olla se kohde....pitihän sen arvata että kun tuodaan säkkikaupalla hyvää niin siitä saa jossakin muodossa kärsiä...

Mitä mun pitäis tehdä mä en pysty lopettamaan tää hurina se vaan pukkaa itestään kokoajan kestona?! Ei tämmöinen käy päinsä koviskollille pitkän päälle , enkä mä niin mamman poika ole...onks joku löytäny turkistaan on-off nappulaa..kertokaa mulle...

Mä laitan teille mun relaamiskuva että varsinkin niinkuin tyttökissoille mutta niinkuin kollikerhollekin ettei ne unohda kuka mä oon...hahhhhahhhaaa...ei tässä sadeilmassa kyl' jaksa muuta kun koisia..

Resizeof2006-09-26018.jpg

 

-LEEVI-