Hahhaahhhaahhhaaaa...meitsi riehui yöllä niin että mamilla meni hermot. Mä kävin etsimässä kaikkee pientä roinaa, tiputtelin niitä lattialle ja survasin niitä mattojen alle. JA..koska on toi parketti niin kaikki pienikin kolina kuuluu..tsihhiii...

Sitten mä lopetin sen kun mami oli vielä hiljaa eikä alkanu hermostumaan...mä menin meidän pihaovelle ja aloin kaapimaan kaksin tassuin sitä lasia siinä ovessa.,...oikein arvattu..tämä sai mamiin vauhtia..

Leeviiiiiiiiiiiiiiiiii, se huus sitten muutamaan otteeseen...

Sitten se nousi ja tuli olkkariin että :-nyt mami hermostuu ihan tosissaan...Meitsi kosti tämän hyökkäämällä salaisesta kyttämispaikastani mamin jalkaan kiinni...tsihhiii...

Ai että on pienet ilot...tsihhiii..

Mä meen venaamaan kitbitsii koska mä olen ihan poika ja olen ansainnut kitbitsii..tsihhii..

-LEEVI-