Joo siis kohta en enää ala niinkuin mitään. Sikanoloo hurista päivätolkulla. Kaiken lisäksi mun aivot käskee mua seurata mamia joka paikkaan ja hytkyä holtittomasti samalla kun hurisen. Mami sanoo että näytän merisairaalta kollilta..mitä se sitten lie tarkoittaa...mikä se meri niinkuin on?!

Eilen oli tosi kiva ilta. Mami paini mun kanssa ihan hullun lailla ja meikäläiselle tuli ihan hengästys. Mami retutti ja kaatoi mua lattiaan, ja meitsi hyökkäsi sen käteen ja sitten se riuhtoi ittensä irti ja hyökkäs vuorostaan mun turkkiin kiinni. Sikamageeta...sillei kunnon painia. Mä niin kaipasin just sellasta. Tänään on sitten koko päivä mennä nukkumiseen. Mami lähti ihan sika aikaisin töihin ja tuli vasta neljältä kotiin. Kun se tuli , aloin taas hurisemaan vaikka yritin vastustella niitä feelareita.

Mami kattoi mua ihan h-moilasena tänään kun se tuli kotiin ja sanoi että : -siis mitä ootsä syöny pussiruoan kokonaan ( sama oli eilen) . Sitten se hymyili mulle ja sanoi että vois vaikka luulla että olen saannut jonkun halvauksen kun on pussiruoat alkanu maistumaan taas...eihän se siitä johdu...paskahalvaus mulla on aina päällä mutta nälkähän mulla...pah...

Taidanpa mennä taas nukkumaan että voin herättää mamia taas 05.50 ( kun sen kello soi ekan kerran 06.30) että nyt ylös taikka sitten jos et nouse tulen syliin ja sun pitää paijata mua...

Tänäkin aamuna se sanoi että : -Leevi , vielä 40 min niin kello ois soinu...miksi sä nyt jo herätät..

tsihhhiiii..aina on pakko olla jotain ässiä jäynäpussukassa..tsihhiii...

-LEEVI-