Viimeistä päivää viedään Hössön vierailusta meillä. On ollut aivan sairaan ihanaa olla tuon pienen sotatannerin kanssa 24/7. Hössöstä on löytynyt uusia yllättäviä puolia ja varmaan se on meissäkin huomannut uusia puolia. Siitä kielii se että se on rentoutunut ja hurisee meille vapautuneesti, sellaista ei ole ennen tapahtunut, esim. pikavisiittien yhteydessä.

Huomenna karvakasalla koittaa kotiinmeno ja iloinen ylläri kun oma mami tulee kotiin. Voi sitä riemua mä haluaisin olla todistamassa yläkerrassa. Hössö on jo useampana aamuna mennyt suoraan ovelle istumaan , että kotiin pitäisi päästä ja vähän sassiin niinkuin...mahtaa tanssia ripaskaa ilosta yläkerrassa kun huomaa että ei oo huijausreissu ja että mami tulee kotiin.

Mutta kuka nyt mun puuron valmistelu vahtii aamuisin ja kuka sitä sitten kattilasta vetää suoraan salaa kun ihmiset ei "näe"..( muuten ollaan nähty kaikki), kun tota meidän Leeviä ei semmoiset hommat kiinnosta. Ja kuka jahtaa mua ympäri huushollia kun tietää että olen laittanut lihaa sulaamaan kuivauskaappiin ja kuka dokaa mun kanssa viikoloppuisin...kun ei tota meidän Leksaa semmoiset hommat kiinnosta... Hössöä ja sen touhuja tulee tosi ikävä...onneksi se vielä on muutman kuukauden suomen mantereella...

PUUROVAHTI

Resizeof2006-10-02002.jpg

 

 

-LEEVIN MAMI-