Mä oon aivan hullaantunu noitten ihmisten musaan...yks semmoinen turkkilainen maa lauloi siin semmoisessa viisukilpailussa yks semmoinen biisi mistä tämmöinen kissistytsä diggaa. Eniten mä diggaan siitä kun toi varamami tanssittaa mua. Semmoista jotain vatsatanssii se opetti mulle ja sanoi että mees tyttö näyttää Leksalle moovsit....ja sitä mä kelasin että ehkä mä tykkään just tosta biisistä niin paljon että alan mourumaan ja puskee varamamia kun se maa kert' on TURKKI..( tajuttekste?!)

Tää oli kiva ilta kun me tanssitaan ton varamamin kanssa kun mulla meni aamu vähän pieleen..oksensin..en mä tiedä. Se vaan tuli ...mut...aaaaaaaaaaahhhhaaaa....mä oksensin Leevin ruokakuppiin...Leevi oli ihan hölmistyneen näköinen ja vahtas vaan että jaahas ...ei aamiasta tänään-kään...ahhhhahhhhaaaa. mä oon queen bitch!

Täs mä oon pesemäs mun hianoo ja kaunista turkkia samalla kun semmoinen venäläinen laulu soi...mä oon niin kaunis ..kattokaa vaiks

Resizeof2007-05-25008.jpg

 

-HÖSSÖ-