Se on tyypit hassua miten  voi tottua johonkin tyyppiin muutamassa kuukaudessa. Meitsille eilinen päivä oli vähän sekaisin. Esim kun menin syömään mä pälyilin oikealle ja vasemmalle ja taakseni että jospa se nainen sittenkin on täällä ja tulee syömään ruoat ..mut mä sain syödä ihan itse... Tuli tosi omituinen olo kun olin jo tottunut siihen että annan , herraskollina tietty, muijan syödä ekaks ja sitten mä vedän mitä jää.. pikkasen oli omituista kun huomasin etten tarvi hotkia sitä ruokaa vaan ihan omassa rauhassa.

Muutenkin pyöri Hössö mielessä koko illan. Olin sillei varuillaan että jos se jostain hyökkää ja pelästyttää mua niin että taas urpona hyppään 1,5m suoraan ylöspäin pelotuksesta. Mamin mielestä se on hasukan näköistä , mun mielestä se kuuluu sarjaan -tyttökissojen kosto-

Sitten kun tajusin että tää on niinkuin final, että se ei ole täällä ja mami sanoi monta kertaa kun mau'uin ovellepäin että : -Leevi ei se tuu, se on omassa himassa, niin sitten osasin rentoutua. Mä kävelin mamin perässä kun varjo ja sitten kun mami meni sohvalle niin menin heti herkistelemään syliin . Mami sanoi että siitä onkin jonkin aikaa kun se on nähnyt mua noin pörröisenä onnesta. Mä oon mamin poika , ei sille mahda mitään ja kai sen voi myöntää täälläkin ainakin tollei vähäisen.

Kävin mä yölläkin sitten mamin viereen nukkumaan ja hurisin niin että pihahiirulotkin kuuli varmaan. Mami sanoi että kun tuli aamulla sen viereen ja sanoi ppprrrmau niin se luuli että se on Hössö. Kattokaas kun Hössö on hoitanut toi -anna safkaa- herätys tässä kolme kuukautta putkeen niin mä oon voinu vaan leputtaa mun komea turkki tuolla sohvalla siihen asti kun mami on noussu ylös. Mami tais kanssa olla tottunut Hössöön kun se tollai luuli että mä oon se.

Joo mut mun kummis on nyt sitten kotiutunut ja tänään mä varmaan sitten näenkin hänet. Hössö oli puskaradion mukaan pelkkä hurinakone kun se tuli kotiin ja ihan innoissaan. Mä kelasin että kun HÖssö on nyt tottunut tähän alakerran rytmiin , sillei että illalla 21.00 koisimaan ja aamulla 06.00 ylös ja Hössö aloittaa ruokamankumisen tossa heti 05.00 aikaan niin sitä mä vaan että paljonkohan se kummitäti on saannu nukuttua kun Hössö on sellainen että jos se päättää hurista niin se hurisee koko yön ja puskee niin kovaa että sanoo -kloinks- kokoajan ihmisten otsaan.....hihhiii...onkohan se mun kummitäti nukkunut ollenkaan....hihhiii...

-LEEVI-