Joo ette usko tota mamia...sillä kyl viiraa päästä pahasti mun mielestä. Sil tuli sellainen joku , ...venaas...mitä se sanoi....että oman mielenrauhan vuoksi mua pitää uudestaan viedä lääkäriin koska juon niin hemmetisti vettä. Jaaa....itehän se juo kun sille tulee jano...en mä tajuu. No mä oon tietty sopeutuvainen ja hyvän kasvatuksen saannut nuori herrasmiäs niin mä sitten että no joo mennään sitten. Että kuulemma verikokeet on pakko ottaa että jos mul on joku hätä. Justiinsa...sanonko mitä...

No me sitten perjantaina mentiin TAAAAS sinne Vallilan eläinlääkäriasemalle ja sitten se kyl ihan kiva täti otti mua vastaan. Joo mutten sitten se vähän innostu....alkoi kaivelee mun vatsaa ja mun rakkulaa ja vaiks mitä ja mä vähän niinkuin käänsin pään että hei come on ..jotain rajaa, tarvii tonkii tollai..ei tunnu kivalta. Se nauroi mulle ja sanoi että olen reipas poika...hah...No sitten se kysyi mamilta että otetaanko kylmiltään se verikoe vai rauhoitetaanko....mä olin heti tassu pystys että rauhoitetaan, kert' muistan että siit saa hyvät känät. Joo sain sitten ne känät..

Sitten kelatkaa mua jätettiin sinne ja mä olin kyl ihan kanttu vei mutta jotain ne sorkki mua siinä ja tollast...Sitten mami tuli hakemaan mua ja mä olin jo ihan hereillä kun mä sain sellainen heräämispiikki sitten vielä ja sitten mulle laitettiin ihon alle sellainen nestejutska, pallo mun niskaan...Ja parasta.....MÄ OLEN TERVE MIÄS KAIKEN PUOLIN , mun juomisvimmalle ei löydy mitään selitystä...oisin ihan itekin voinut senn kertoa, mä juon silloin kun tulee jano, sen takia se vesi on siellä kupissa....mutku mami halus nyt sitten varmistua "henkisen hyvinvoinninsa takia" siitä että olen terve niin  SE SAI SIITÄ MAKSAA 211€...aaahhhhaaaa.....voi elämä että nauroin turkkiini kotimatkalla, kun mami oli että voi voi oli vähän kallis keikka mielenrauhan takia. No sitten tultiin kotiin ja Hössö oli jo tosi huolissaan että mihin mami vei sen komia miäs. Ei se antanu mun olla rauhassa sekunttiakaan ja mami joutui sitten vähän erottelemaan meitä , että sain herätä rauhassa kun oli vähän sellainen krapula olo ja huojuin pitkin poikin. Yöllä mami nousi ja katto mun tilannetta ja mä olin jo ihan kondiksessa ja sitten saatiin yösapuskaa. Mut mun lääkäri sanoi että mun juomista pitää mitata viikonlopun yli ja sitten ilmoittaa maanantaina samalla kun saa pissikokeen tulokset. Nyt on 2 dl vettä plakkarissa lauantain osalta..

Mutta nyt mul on ihan paperit että mun veri on erinomainen ja mä oon terve miäs ja muutenkin komee ( okei, se osa ei oo kyl tos paperis...) että näin...mä oon 200e miäs....aahhhaa.....itse asiassa 300e miäs jos laskee mukaan toi edellinen keikka sinne lääkäriin. iiihhhiiii....ja mami on just sen verran köyhempi...ihhhhiiii...vaiks sitten ukki kysyi että paljonko maksoi taas...ja mami sanoi että 200e ja ukki sanoi että mä oon sen poika ja että hän maksaa sen rahan takas mamille. Ukki diggaa salaa musta ja Hössöstä tosi paljon. Se on kyl todettu jo. Kukaan hullu meille kuskais muuten 30 kg hiekkasäkkejä joka toinen viikko ja vielä kysyy netissä että tarviiko Leevi ja Hössö hiekkaa...paras ukki meille=)

Tänään aateltiin hengailla vaan koko päivän . Mami sanoi että meidän pitää auttaa viikkaamaan pyykit , mutta mä luulen että ei me jakseta....luulenpa että saunanlaude kutsuu ja koisiminen koko päivän.

-LEEVI-