huhuuuu....missä mun muija?? Tää kävi taas niin äkkiä että mä en ehtiny tajuamaan kun muija vaan lähti...ukki tuli ja nappas MUN muija mukaan saunast ...viuh ...kuulu vaan ja sitten se vaan vei sen....

Mä kuulin illalla että Hössö ei ollu moksiskaan koko automatkasta, ei kuulemma pihahdustakaan kuulunu kopasta...varmaan oli siitä auton tasosta kiinni. Prinsessoille tarkoitettu auto ja ukin vankka autonajotaito..hihii.. Ja sitten se oli heti leikkiny Alfin kaa ja ne oli nakkeja syöny yhdessä ja Alf oli ollu vähän mustis ukista kun Hössö oli saannu niin paljon huomiota..hihii..

Mut niinkuin kukkuuu...ja huhuuuu...missä kaikki ovat.??? Okei jäbät...oikeastaan oli ihan penteleen ihanaa makaa pitkin pituuttani YKSIN saunassa ja ei oo kukaan kokoajan lääppimässä..

ja eiku takas nukkumaan

EDIT: Mulla on jo ikävä HÖssöä...*huokaus*...mua ei huvita ees syödä....(big boys don't cry)

-LEKSA-