Terppa kamut!

Meille koitui ylläri tänä viikonloppuna. Ensinnäkin mummi tuli meille torstaina mikä on outoo koska se tulee aina tiistaisin , mut sit...alkoi joku laukkujen pakkailu. Vähän oltiin sille että heeeeeeeeeeeeei...mekin ollaan täällä että meidän ruoat ja kaikkee...MÄ kyl sit kuulin mistä oli kysymys. Ne lähti sinne Belr...eiku Berliiniin sinne jermandiaan kattoo mun mamia ja sen miäs.

NO sitten meidän ihminen sanoi että saatte kyl seuraa että tänne että se toinen ihminen joka asui täällä tulee ja hoitaa meitä viikonloppuna. Mä olin heti että cooool ja Leksa oli että asiaaa =D

Sitten se tuli perjantaina ja huus ovesta jo " laaaapseeeet". Nyt se on syöttäny meidät ja hoivannu ja hölmöttäny meidän kaa ja huomenna on kuulemma pizzantekoa tiedossa ja mä sain tänään ( huom otin itse) mikropizzaa...sellainen joku kreikkalainen pizza , siin oli oliiveja ja kaikkee ja palan painikkeeks otin itse pullosta olutta . Toi toinen ihminen oli että HÖssö ei saa...ja mä olin että saanpas koska olen THE QUEEN !!!

Leevi on vaan Leevi aina vaan...ei noin miähet mikskään muutu... se lupas kirjoittaa huomenna. Ja meistä kuulemma otetaan kuvia ja sit laitetaan ne yhdes tänne.

Hauskaa weekendii kamut!!

Hössö ja Leksa