Varamami kävi niis' eläinmessuil ja se toi meille ihan omituisia tuoksuja. Siellä oli kuulemma kauheesti kaikkea ja senkin lisäksi kaikkee..Mä olin onnellinen että varamami pääsi sinne menemään, teki sille hyvää. Se oli niin innoissaan ja pirtee kun tuli kotiin ja jaksoi leikittää meitäkin aika kauan...Se toi meille Royal Canin raksuja sellaisissa hienossa kantolaukuissa , ja mä sanoin heti että mä otan sen toisen mukaan kun mä menen Alfin luo Klaukkalaan ensi viikolla to-su. Joo , kattokaas kun varamami pitää pikkujoulut , eikä se halunnu sen sairausasian takia perua ne kekkerit kun se haluu nähdä sen kaverit..kyl mä niinkuin tajuun. Eikä mulla oo mitään sitä vastaan että meen 4 päiväks repimään Alfin turkkia ja tekemään sille hulluus...hihiii..Ukki on mun kaa ja pitää musta huolta.. Niin otan sen yhden laukun sinne ja oman ruokakupin ja sitten jotain leluja ettei mulle tule tylsää....kun mä en voi olla Alfin kaa kahestaan pitkin koko huushollia kun ukki on töissä....varamami sanoi että silloin ukki löytään Alfin seisomasta pianon päältä ja kaikki koriste esineet on entisiä...kun ei Alf osaa varoa...se on koiruli.

Täs on kuvii niistä elukkamessuilta...tämmösii siellä oli...sept...eiku seet..eiku joku hiivatin poni kuitenkin. varamami sanoi että se pikkunen jolla on se valkoinen läntti selässä heitteli sitä ämpäriä ympäriinsä ja riehui kun viimeistä päivää. Varamamin veljellä on ollu tommonen ja mami sanoi että se oli toooosi villi ja itsepäinen.

ResizeofIMGP4017.jpg

Sitten oli tämmöinen...joku hiano rotuelukka...kuulemma vasikka, sellainen lehmän laps'

ResizeofIMGP4019.jpg

Sit oli lampaita...ne kuulemma vaan möllötti kimapssa tollai

ResizeofIMGP4022.jpg

Sitten kaikkien huippu....possuja...kattokaa kun toi yks survasee tota toista jollain puukalikalla...hassuja otuksii

ResizeofIMGP4024.jpg

Joo ja me pääteltiin Leksan kanssa että me viihdyttäis maalla jos siellä kert' on kaikkee tommosii otuksii...mä keksisin sata tapaa kiusii isojakin elukoita...ja noitten heppojen selässä vois vaiks lähtee katsastaa maailmaa..jännittävää...

MUTTA..sitten tapahtui vielä outoja illalla...se alkaa meillä se höösääminen taas...se on se joulu...nää kuvat kertoo enemmän kun tuhat sanaa, paitsi että sanon tässä sen että muovikuusi maistuu pahalle, mutta silti tulee outo himo että pakko jyrsiä sitä eniwei....huom...siksi ei ole alaosassa koristetta lainkaan, kuulemma johtuu minusta enemmän...Leksa ei niin vällää. Kun kuusen neulanen koskee sen turkkiin se sanoo määääääääääyyyy...ja juoksee haneen...miähet..

Täs mä meen sinne kuusen sekaan ..ja siitä sitten tämä alkaa...

ResizeofIMGP4025.jpg

ResizeofIMGP4027.jpg

ResizeofIMGP4034.jpg

ResizeofIMGP4035.jpg

ResizeofIMGP4036.jpg

 

Sellaista meillä tällä kertaa...okei..mun on pakko laittaa kuva mun miähest..se on niin komee ja ihana tabaus...( mitä hiivatti...se on se joulufeelis...alan herkistelee...)

ResizeofIMGP4004.jpg

 

-HÖSSÖ JA vähän LEKSA-