Tsau..joo mulla on ventti korvas...kun toi muija vähän tulistui mulle tos toissa päivänä....

No homma meni niin että mulla kiers mahassa jo aamulla ja mä olin vähän sillain että nyt teen mammat....kutsun varpusparven kylään...no nehän tuli heti kun pyys. Eka vedin oksarit ja en ees ehtiny vessalaatikkoon kun se damn parvi oli jo mun kintuis...No minä sitten mourasin oikein sillain kun kollit, kunnolla, syvää ja KOVAAA:...muija tais pelästyy ja kävi vähän muhun tassuiks.

Seurauksena tässä sessiosta minulla ENTISTÄ ISOMPI lovi korvassa...nyt se ei oo ees mikään pieni ventti vaan mä olen tosi badguyin näköinen...tuli vertakin..eli tosi kovis juttu. Sitten mun nenä on sillain niinkuin sebroil...raidallinen...

En mä vällää...tää uus lookki tuo katu uskottavuutta ja mä oon sanonu että mä oon kunnon herrasmiäs..mä en enään käy mun rouvaan tassuiks vaiks se tollain kiukustuu. Sitten se teki tyypilliset muijat...oli niinkuin ei mitään ois tapahtunu. Meitsi veti niin herneet nenään että kusin lattialle kostoks ja haisin pahalle ( mami sanoo että vanhalle kananmunalle) ja sitten menin jurputtaa sängyn alle ...ja murisin. No hinari...vähemmästäkin..mut mä en annan takas...rakkauden salat..

Semmoista..mut ei oo mitään hätää...eilen söin taas ihan normaaliin malliin ja kaikki on hyvin. Oli hetkellinen hermostus..no mua vähän hermostuttaa kyl kun toi mami ei enään asu täällä sillai että mä pääsisin illalla sen kainaloon..se on vähän surullista..ja menee vähän vatsa sekaisin. ..

Mut kaikki on jees..laitan weekendinä kuvan mun nenästä ja korvasta...hihhii

-LEKSA-