Meikäläisen piha siivotaan sellaisella hervottomalla autolla jossa on sellainen harjajutska. Ollaan Hössön kanssa valovntatehtävissä sellaiset kolmisen tuntia. Mä näin että ne ei ottanu kunnolla ja huusin ikkunan läpi että hei com on...tuolt kans ja huidoin....vahingossa Hössöä, joka suuttui ja huitoi takasin mua otsaan ja sitten olikin jo painimatsi valmis...hehee..

Hössö marssi saunaan nukkumaan ja kattoi mua pahasti...ajattelin mennä hpmrh..totanoin niin ...pusuttelemaan sitä vähän ettei se ois pitkävihainen.

Mä olen miettiny tätä mun uravalintaa vähäsen...että miks mä oon alkanu meidän talon pihavalvojaksi kun mun ois pitäny alkaa lääkäriksi ja hoitaa mamia kuntoon kaikeil kivoil pillereil. Oisin valkannu punaisia pillereitä koska mun mielestä mamille sopii punainen väri kun se on tumma ja kert' meitsikin on punertavan turkin omistaja.

Mä meen hoitaa mun elämäni tärkeimmät leidit...hurisen mamille , se piristyy aina siitä ja kehuu mua hyväksi hoitsuksi....( joo kyllä...noloo) ja sitten meen pussamaan sitä Hössöä vaiks se ei pahemmin mua kehuu..pikemiten huokailee mun toilailuille. Siitä tulikin mieleen että tänään mä tein sen mun bravuurin...jarrut petti ja meitsi täysillä vitriinin oveen... tsiisus että sattui..suutuin ja tuli tuhina. Kävin huutamassa mamille päin naamaa ja hohhoijakkaa että helpotti heti

-LEEVI-