Tää on niin syvältä. Mulle aletaan valittaa vaikka mä oon kohta oikea morsian niinkuin . Miten noin ihmiset kehtaa?? Tai oikeastaan se on toi varamami. Se sai hepulin mun touhuihin viime yönä. En mä tajuu , en mä edes metelöinny kauheesti vaikka kello olikin keskellä yötä. Ei se sitä paitsi ollu kun 03.00 ja mun kellossa se on vähän. Ja en mä mun mielestä mitään tehny...kai...ehkä...mä kaavin ikkunaa ja moursusin kokoajan ja ravasin edes takas ja saatoin hypätä pari kertaa varamamin päähän sängyn päädystä...mut mitä tommosista pienistä. Enhän mä edes paina paljon....mä oon prinsessa sitäpaitsi.

Ihan kauheeta alkaa meuhkaamaan mulle sitten että Hössö , nyt kyllä lopetat , nukkumaan siitä ja sitten että Hössöööööööööö nyt palaa hiha kohta..

Niin siis mikä hiha? Varamami nukkuu ilman paitaa ( hah! mikä kosto..nyt kaikki tietää ton!!) Niin että mikä hiha? Sitten se oli aivan hiileenä kun kello soi 07.00 ja mä vieläkin meuhkasin. Ehkä se saattoi johtua siitä että se ei sitten nukkunu yhtään 03.00-07.00 välis ja mä kyl saatoin pitää huolen siitä että aina kun se nukahti niin herätin sen ...just sillä että hyppäsin sängynpäädystä suoraan alas sen päähän...ja välillä mä aattelin että varamami haluaa vaihtelua ja kävin tassulla tökkimässä sen silmiä...se ei tykänny..en mä tajuu..en mä käytä edes kynsiä.

No saatoin mä kanssa lenksuttaa makuuhuoneen kaapin ovia...mutta vaan se ovi mikä on mun mielestä ärsyttävä..

En mä tajuu miten noilla ihmisillä palaa hermot tommosista ihan pikkusista asioista. Ja sitäpaitsi mä tein varamamille palveluksen...ei se ainakaan töistä myöhästyny=)

Mä oon ihana!!

-HÖSSÖ-