Hei mä sain eilen tosi myöhään tuoreita terkkuja mun mamilta Berlinistä. Ne oli käyny sellaisessa zooparkissakin missä on kaikkee vähän isoimpii elukoita. Mä kysyin heti että come on..missä on leijonakuvat. Ne kuulemma koisi kokoajan kun oli niin kuuma ettei niistä mitään kuvia saannu...jaahas..siinä vaan berliiiniläisenä leijonalla vipataan lonkkaa kun QUEEN haluaa kuvia tosimiehistä...kummallista porukkaa.

No okei löytyi sieltä tällainenkin sieltä zoosta...eiks oo kauhian karvainen. Kuka sanoi että kun näitä kissan karvoja on joka paikassa....HAH...ottais tollainen kotiin niin näkis kun karvoja tipahtelee.. Muuten aikas komee mies mun mielestä ( hope it was a man), tyyli on mukavan rento ja laid back kind of guy.

berlin073.jpg

Siitä tulikin mieleen että onkohan imurit jotain sukua tälle eläimelle?? Kas kun toi letkujutska siinä edessä on aikas samannäköisiä..täytyy miettiä tätä asiaa hiukan. Toi elävä jutska ei näytä yhtään niin ärsyttävältä kun se imuri...

berlin074.jpg

Siis tänään taas toi Leksan mami otti sen imurin ja alkoi hurrutella ympäri kämppää sen kanssa. Mä sanoin sille että tästä ei ole monta päivää kun viimeeksi imuroit että minkä ihmeen takia tarvii kokoajan hyökätä sen kanssa ja häiritä mun päivää. Joo okei ..kyl mä tajuun , se on aina ollu vähän sellainen kahjo päästä ja haluaa että kaikki on kokoajan siistii . Ei sais mukamas sotkee yhtään. Tosin mä en paljon välitä. Ihanaa kun kaikki on kotona ja "arki" on palautunut meilläkin normaaliin , siis Leksalla ja mulla. Ei tarvi kokoajan etsii noita ihmisiä että missä te ootte..ai berliinissä...ai jaa...just joo..

Odotan saavani jotain herkkuja illalla koska kuulin kun toi mami sanoi että se käy kaupassa ennenkuin menee töihin...

-HÖSSÖ-