Meitsi täyttää tänään niinkuin ....öööhh....nyt pätkii miten vanha mä nyt sitten oon , mut musta tulee tosi vanha kun kert toi muistikin pätkii... Mutta onnea minulle kuitenkin.

Mami sanoi että meillä on muijan kaa niin paljon kamaa etten sitten tällä kertaa saannut muuta kun kitbitsei ja cruncheja MISTÄ KYLLÄ PIDÄN PAAAAAAAAAAAAAALJON! Että olen ihan tyytyväinen miäs , ja muijakin on muistanu tänään mua pussata ihan holtittomasti että mikäs siinä sitten. Mä aattelin muistella muijaa pienellä kevätlahjalla koska se on sen arvoinen...ja kun sillä alkaa NYT JO hyrräämään noi kevät feelikset. Se istuu ikkunassa ja mouruu...

Pelkäänpä vaan että pihalle taitaa ilmestyä jossain vaiheessa niitä kolleja taas päivittelemään muijan kaunista ulkomuotoa...Hössö haluu nytten tulla kertoo jotain....oottakaa...

Joo siis arvatkaa kamut, niin siis tässä Hössö. Mulla on prinsessa päivät kun toi varamami muutti sinne omaan kämppään..arvatkaa kuka sai oman puolen sängyssä...NO MINÄ!!! IHanaa , voi streschata koivet pitkin poikin miten haluaa ja on oma peitto ja tyynyt ja kaikkee...Leevi nukkuu sohvalla paitsi silloin kun se nukkuu pömpelissä ja tippuu unessa sieltä alas. Tapahtui taas tossa toissa yönä...se tuli ryminällä alas...hihii...se oli ihan sekaisin ja unenpöppörässä ja valitti varamamille käheällä äänellä kohtalostaan.

Hiukan säälittävä tuo minun miäs...mut minkäs rakkaudelle mahtaa...ja on se aika hyvin koulutettu myös että sil viissil niinkuin sopiva kohde.

Mutta onnee mun rakas miäs syntskäreitten johdosta...ties vaiks tänään ois saunas vähän herkempiä hetkiä later...*vink, vink*

-LEEVI JA HÖSSÖ-

MÄ haluun pikkasen editoita , eiku edi...no mikä lie sana...täs ois parit kuvat mitä haluun jakaa teidän kanssa....

3.png        

squirrel-1.jpg

 

-LEKSA-