Siis minulla on ollu kauhea kiirus tänään. On ollut niin paljon puuhaa ja jatkuu vielä sanoi varamami. Lupas vähän että päästään ulos tänään koska se menee laittamaan pihaa kuntoon. Se alkoi tänään puhumaan niistä karevins...eiku..karenvis...eiku kanervista. Ne semmoiset oudon näköiset kukkaset mitä noi orjat tuuppaa niihin kukkaruukkuihin syksyisin ja sitten ne ihastelee niitä rumiluksia ihan onnessaan. Me kuulemma ei nyt viikonloppuna mutta ehkä ens viikonloppuna laitetaan sellaiset. ..jännää. Ennen sitä pitää kuulemma auttaa laittaa pihaa kuntoon ja tommosta...

Sopii mulle..otankin mukaan lihaveitsen ja grillikintaan....tiedätte kyllä miks...

Se pentele tuli tänään keskellä päivää viipeltää tohon ja Leksa meni aivan solmuun. Se oli ihan sikees unessa kun varamami alkoi kiljuu ,- lapset , lapset äkkiä tänne , kaltsu on pihalla...oisitte nähny minkä näköinen Leksa oli ...jotain tähän suuntaan..

Resizeof2006-11-09029.jpg

Niin no sitten arvatkaa eilen illalla se otus vasta temput tekikin...enkä puhu nyt Leevistä vaikka sekin on hiukan otus välillä mun mielestä. Niin , oltiin siinä kytiksellä ja sitten se Kaltsu tuli ja juoksenteli ekaks ees sun taas ja sitten se teki sen...kurvas siihen ovimaton päälle ja pällisteli meitä lasin takaa ihan pokkana. Kyllä tämän naisen turkki kalpeni nolostuksesta , kun kaveri suunnilleen näyttää kieltä siinä ja nauraan suoraan päin naamaa...eikä Leksakaan saannu ovee auki vaikka kovasti yritti... Siis on röyhkee...tulee siihen oven toiselle puolelle pällistelee..kelatkaa Kaltsun ja mun välis oli jotain 5 cm välimatkaa , enkä silti päässy tassuiks...aaaaaaaaargh...mä meinasin seota oikeesti...

Kyl me joku päivä....

Mut täs ajankuluks olen leiponu varamamin kanssa pullia , semmoisii missä on sokeria päällä. Täällä tuoksuu ihanalle ja mua alkaa nukuttaa...on niin kotoisa olo. Sain jauhelihaakin tänään ja karkkeja miljoonia Leevin kanssa. Mä luulen että mä diggaan näistä viikonlopuista. Saa puuhata kaikkee kivaa...

Pidetään teitä taas postattuna tästä hiiriasiasta.

-HÖSSÖ-