Oi suloinen sunnuntai kun mami on vihdoinkin himassa meidän kanssa. Ei oo näkyny äbaut koko viikkona. Käy jotain koulua ( toivottavasti sellaista missä opetetaan miten pitäisi palvella meitä). Sitten se nousee aamulla töihin kun mä vielä nukun ja tollai....ei oo nettiaikaa herunnu missään muodossa. Hyvä jos kamut edes enää muistaa meitä.

Okei...eka Hössöraportti.....se on tänä aamunakin sekoillu issekseen. Juoksee ympäri ämpäri ja koppasee mua siinä ohimennen...juu...painimatsiahan siitä syntyy. Mut mitä ite aloittaa kun se vaan hyökkää meitin kaulaan kiinni ja kaataa mua lattiaan...sitten kun alan painimaan sen kanssa se suuttuu ja sähisee mulle...naiset... MÄ olen huomannu yhden asian tosta mun naisesta...se on ottanu MINULTA oppeja. Se vetää nykyään "kakkirallia" ennenkuin se menee "tyhjentymään". Se oli mun idis alunperin ja nyt muijakin tekee niin...hihhii..se ralleissa saa kaikki kepit, himpulat ja meitsi kyytii..

Mä en oo paljon muuta tehny kun nyrpistelly ruoalle, jolissu kunnes ei henki kulje ja uhitellu aamuisin koko porukalle..kävelen sillai varpailla ja pörrötän itteeni ja nostan selän sillai isoks...enkä mä tajuu miks mami varsinkin vaan taputtaa mua päähän ja sanoo hurjaa Leevi , tosi hurjaa ja sitten se naureskelee mulle. Tsiisus...se on vakava paikka kun mä uhittelen.. Yleensä mä sitten muutan kuvio ja menen siihen mun petiin hurisemään ja polkemaan  "säälitamppaukset". Pääsen heti syliin, se tepsii aina. Mami on ollu niin paljon poissa tällä viikolla että on meinannu meitsin herkkishetkiä ( häpeän myöntää) klo 18.00 sohvalla. Mamin pitää hakea peitto ja pyytää mua sinne herkistelemään ja tää on pare tapahtuu klo 18.00 koska mul menee konseptit ihan sekaisin jos hommat myöhästyy. Mä hermostun ja alan jolisee ja komentelemaan koko porukka..ei voi tollai rutiineistä vaan ottaa jotain vapautuksia.

Äsken me vähän sählättiin...mami oli ...hmmmm...."hädällä" vessassa ja me mentiin yhdessä tiskipöydälle ja sitten tiputettiin tuhjä olutpullo ja se meni rikki. Hössö meni valmiiks istumaan tietokonepöydän alle , kun se ajatteli että nyt tulee sanomista. Sinne se aina menee kun se on ollu pahanteossa ja niinkuin tarkkailee että kuinka paljon huutoa tost' hommasta tulee. Sitten se tulee pois jos mamin suuttumiskäyrä on vaan lievä...se menee niinkuin valmiiksi häpeämään. Mä en vällää...sen kun toruu mua...en mä kuuntele kuitenkaan. Mä vaan suljen korvat ja menen keittiön pöydälle pötköttämään. Jeps....pöydälle! Mami yleensä hakee Hössöä syliin ja pusuttelee sitä kun se on ollu siellä pöydän alla häpeämässä, niinkuin mami sanoi että pitää huomioida tyttö että se tietää ettei ole mitään hätää ja kaikki on hyvin. Noin on just noit naisten lässytysjuttuja.... Nyt Hössö haluu tulla kertomaan jotain...tsau kamut!

-LEKSA-

Niin mun piti vaan sitä tulla kertomaan että varamami on kehunnu mua miten hyvin olen oppinut kaikkee asioita. Mä osaan nyt nätisti odottaa ruokapaikan vieressä lattialla että ruoka tulee naaman eteen , enkä hyppää pöydälle tunkemaan kun sitä ruokaa laitetaan. Varamami sanoi että olen tosi fiksu ja viisas tyttä ja että varmaan osaan puhuu ihmiskieltä kun olen oppinu ton istumis lattialla asiankin vaan sillä että varamami on laittanu mua alas pöydältä ja sanonu että -tyttö odottaa siinä- ja sitten aina kehunnu mua kun olen sitä tehnyt että -hyvä tyttö , odottaa nätisti-.....kyl mä osaan jos mä haluun...tosin mä en vällää kuunella aina ohjeita..hihhhhiiiii....Pummaaminen on mun heikkous , en varmaan pysty siitä luopumaan ikinä....kokonaan ainakaan...jos katon tarpeeks "niillä silmillä", tiedättekste sellainen , olen loukkaantunut ja masentunut ilme niin sitten heruu aina jotain ihmissapuskaa...vaiks varamami on kyl tiukempi sen asian suhteen. Ei anna mulle sitä sapuskaa ihan mun oman mielihalujen mukaan.. mut sitten on aina toi toinen ihminen ja se on helpompi ohjailla...hiiiihhiii...ja sitten on tietty mun mami joka asuu berliinissä...se tekee mitä vaan mun puolesta...mä saan tehä mitä mua huvittaa kun mä oon sen kanssa...iihhiii...

Mä menen nyt katsomaan tihkusadetta ja miettimään mitä tänään tekis...arvatenkin kun varamamilla on vapaapäivä niin se kauhistus imuri alkaa taas surruttaa ja sitten me pestään varmaan kylpyhuone ja lattian....kuulemma viikkosiivous...turhaa puuhaa mun mielestä...paitsi että eilen kyl Leksa aivasteli niin paljon että varamami sanoi että siinä näätte kisulit...liikaa pölyy, käy teidänkin nenään. ..joten imurointihommia varmaan pukkaa tänään ...

-HÖSSÖ-