moi!

Meillä on ollu täällä vierailevia ruokkijoita. Täältä toi ihminen oli yhden yön jossain mökillä ( se on kai  paikka jossain järven rannalla, oon kuullu et siellä uiskentelee paljon erilaisia paisteja). Meillä oli sit tuttu ruokkija eilen illalla mut tänään aamulla heti klo 7 tänne tuli yks Elena täti. Me juostiin molemmat ovelle sitä vastaan ja jopa minä söin lautasen tyhjäksi. Joo meille annetaan katos molemmille omat ruokakupit. Sit se täti nukahti tohon meiän sohvalle ja mä alotin tietty kauheen juoksurallin mut eihän se siihen heränny ni Hössö meni sit hoitaa homman... hyppäs sohvalle ja anto pusun suoraan suulle hih. No talossa talon tavalla tääl saa pusuja ;) muakin toi nainen yrittää aina välillä pussailla.... mä jaksan hempeilyä hetken ja sit menee hessu ja tulee painimatsi.

Sit tänne tuli meiän oma ihminen kotiin... me kyl tultii moikkaan sitä mut paineltii aika nopeesti saunaan koisiin. Kun oma ihminen on kotona niin voi ottaa ihan relax ja mennä saunaan selälleen ja levittää jalat kohti kattoo... ei siis mä en sillee tee mutta toi nainen... se osaa ottaa tosi rennosti! Nyt takas koisii... heippa kamut!

-Leevi-