Ei tätä touhua kestä kukaan..tää vaan pahenee.. Tänään mamilla oli vapaapäivä, ja oliko se mun kanssa...noup.. lähti kaupungille. Sanoi että pitää ostaa leivänpaahdin ja niitä KANERVIA ( saan kohta näppylöitä kun kuulen sen sanan -kanervia-) , noh sitten se tuli pussikoitten kanssa himaan ja sanoi että kato Leevi mami osti mikki hiiri leivänpaahtimen. Okei niinkuin, aika magee...

Sitten se sanoi että mami lähtee taas että mami menee viimeinen kerta hammaslääkärille ja mami tulee kohta. Ai siis niinkuin pikkasen suhteellinen asia se -tulee kohta-, meni ainakin jotain 3 tuntia yhteensä kun eihän se heti sieltä hammasporauslääkäriltä malttanut kotiin tulla vaan pyöri itiksessä sitten. Eli siis meni vapaapäivänä duunissa käymään.. sick stuff...

SITTEN..se tulee kotiin huhuili mua , mä en todellakaan jaksanu korviani edes kääntää siihen suuntaan että oisin edes viitsinyt kuunnella mitään -haluatko ruokaa- läppää. Sitten se kyl otti mut pihalle ihme ja kumma kun se niitä ..jesh...arvasitte oikein- meni tunkasee kanervia sinne multaan.. Se oli niinkuin päivän kohokohta että pääsin valjastelemaan. Tuuli ihan hirveesti , ja mun tukka oli ihan sikin sokin kun tulin sisälle.

Sitten arvatkaa, mami sanoi että se leivänpaahdin on käytettävä niinkuin tyhjäkäynnillä että ne jotkut hajut tulee pois sieltä. Okei..tähän asti meni niinkuin jees. Se laittoin paahtimesta sen vipun alas pariksi minuutiksi ja miettikää jätkät ja muijat meinasinko jättää pelästyksissäni koko turkin tohon matolle kun se bloody vekotin alkoi soimaan Mikki Hiiren tunnarimusa kun ne leivät sieltä pomppasi ilmaan. Jösses että pelästyin. Mä suutuin mamille niin että mä aloin mököttämään. Menee nyt ostaa leivänpaahdin joka soi...voiko turhempaa vempainta olla mä kysyn nyt vaan...

Eikä niinkuin mitään ajatustakaan että se tunnarimusa on jotenkin ärsyttävä tai käy mun korviin. Ihan sama kun ne lentokoneet jotka joka päivä loukkaa mun ilmatila täs himan yläpuolella. Niitten kapteenit taitaa olla aivan sekaisin kun ei osaa mun valituksista huolimatta ohjata vempeleitään muualle. Ja niistä yks' kapteeni on ihan tööt ja morjens...se vetää joka ilta 23.00 aikaan tosta yli sellaisella hervottomalla vempaimella...että mua sitten hinaa tää tämmöiset asiat. Ei niinkuin rauhaa missään ..

Joo mä vakavasti aloin kelaamaan että pitäiskö jätkien kanssa ottaa joku kimppakämppä että pääsis tällaisista asioista eroon...kuka teistä lähtee messiin?!

-LEEVI-