Hermostuttaa ihan oikeesti kun mami sanoi että meillä on nettiaikaa ja nyt se vaan höpöttää jostain matikkatehtävistä ja yhtälöistä ja ettei se tajuu ja kaikkee en mä tiee ja mul on menny hermo....

Luvataan eikä pidetä...tosi reiluu...

Siitä tulikin mieleen ...kaltsu on häipyny...mami sanoi että se on menny koisii koko talveks. Miten joku voi nukkua koko talven , häh? huijaushommia, huijaushommia, sanon minä..kyl...

Meil oli tosi kivaa kun kummis , eli mun kummitäti , eli niinkuin Hössö mutsi oli täällä. Ja sitten tuli mummi ja ukkikin kävi moneen kertaan täällä moikkaamassa. Ukki lähti tänään semmoiseen hanhijahtiin...semmoisii lintui ammuskelemaan...jännittävää...mä oisin halunnu mukaan . Sanoin kyl ukille että mä oon hyvä noutaa, mut himassa mä nyt sitten kaikesta huolimatta olen. Taas alkaa huomenna arki ja mamia ei sitten näy kunnolla kun vasta ensi viikon lopussa ....MUTTA SITTEN arvatkaa mitä....ei tällä alkavalla viikolla mutta seuraavana viikkona mamilla on lomaa koulusta ja töistä...kivaa..., mutta siinäkin oli juju, mä kuulin kun noi puhui...mami lukee kokeisiin...kivat mulle ja Hössölle...

No en mä haluu valittaa mut menee vähän hermot kun puhutaan nettiajasta ja sitten ei sitä anneta...

Se on tsau ..mä meen saunaan koisii

 

-LEKSA-