Ei olla viikonloppuna oltu netissä kun mamilla oli sellainen rapu-la...ei ei se ei liity rapuihin mitenkään se oli sellainen olo kun se on lätränny viinan kanssa niin se valittaa että on rapu-la. Se vaan makas sen toisen ihmisen kanssa sohvalla koko päivän ja voivotteli ja sitten ne si pizzaa, tietty sain kanssa. Toissa päivänä sain kebabia...hehehe.....taikka siis otin ...enhän mä paljon kysele että kenen sapuskaa ne on , jos ne laitetaan mun nenän eteen niin sitten mä syön. Oma vika sitten niinkuin...

Siis eilen toi mami sai jonkin naurukohtauksen....Kaltsu veti taas överiks ton hommansa. Leevi loukkas päänsä...se hyökkäs päin lasia. Kaltsu tuli ja juoksi suoraan siihen oven lasin eteen ja nousi takajaloille ja pälyili ikkunasta sisälle. SITTEN se jatkoi matkaansa pihatuolille missä suurinpiirtein tanssi ripaskaa ja katteli meitä ihan muina jätkänä...siis oikeesti...ei tolla otuksella ole mitään häpeää..tunkeilee röyhkeesti meidän reviirille ja kiusii. Ja hakkeroi meidän blogiakin!!!

Loppuilta menikin kytiksellä, mut ei se enään tullu sitten...täs mä olen yksin kytiksellä. Mä menin tohon petiin kun veti kylmää ilmaa oven läpi...pedissä oli lämpimämpi.

ResizeofDSC_0042-1.jpg

Sitten oltiin yhdessä....taikka Leevi heittäytyi ekaks romanttiseksi ja tuli mua pusuttelemaan ...kattokaas

ResizeofDSC_0047-1.jpg

ja sitten kytättiin yhdessä...

ResizeofDSC_0049-1.jpg

ja vaaniminen jatkuu....

-A-