Ei oo varmaan mitään niin ihanaa kun sunnuntai. Mami on ihan lötköpötkö ja hengaa meidän kanssa koko päivän. Me ollaan nyt mamin kanssa kolmisteen 2 viikkoa kun toi toinen ihminen lähti lomalle. Mamin ei saannu vapaata töistä , mikä tietty meille on pelkästään positiivista. Ei rahallista tappiota eikä "vieraita" hoitajia . Mami sanoi että vietetään kaksi viikkoa kissanelämää...hah...me vietetään aina. Mut ehkä toi mami on tajunnu että kissan elämä on aikas miten nyt sanois....iisiii...

no okei...tuu sitten Hössö raportoimaan ruoka asioitas..oottakaa..älä töni, me mahutaan kyl molemmat.

Hei jippiiii arvatkaa...eilen oli kulinaarinen juhlapäivä taas meikäläisellä. Rankan odotusyön jälkeen sain sitä lihaa. Joo ekaks meinas epätoivo iskeä kun se liha oli yön sulaamassa tuolla kuivasukaapissa ja mä en päässy iskemään hampaat siihen. En paljon nukkun koko yönä ...mutta sitten ...ah..ihana lauantaiaamu...mä sain heti aamusta jauheliha ja se oli sellainen biitti että en oo ikinä saannu sen kokoista palaista. Ja miettikää LEEVIKIN SÖI SITÄ....se söi raakaa lihaa...on muuten eka kerta kun mun hurmaavat silmät näkee että Leevi kiinnostuu raa'asta lihasta ( jos ei mua ja sikamonta muuta muijaa lasketa ja tietty lentävät paistit pitää kanssa laskee pois ja elävät hiiret) . Niin no kuitenkin sitten arvatkaa mitä sain perjantai iltana....hernekeittoa. Se oli ihan hyvää mutta tuli semmoisia epämielyttäviä sivuvaikutuksia...siitä ei Leevi tykänny . Ei hernekeitosta eikä mun sivuvaikutuksista. Niin ja söin mä eilen aamulla kaurapuurokin... Täällä on oikeesti niin hyvä palvelu että joskus mä meen ihan sekaisin kun on niin paljon tarjoilla. Mut mä en nyt ehdi lörpötellä enempää kas kun mulla on kevättä rinnassa ja olen hiukan levoton ja rallatan yksikseen edes takaisin lelujen kanssa ja sinkoilen kun ohjus eessun taassun..heipparallaatrallaallaallaaaa..

hohhoijakkaa ..naiset..oeki on mullakin kevätfeelareita muttei todellakaan tolla tavalla. Meitsi vaan höpöttää hiukan enemmän ja haaveilen ikkunassa yksikseni. Mulla on alkanu tää sunnuntai "pelkään kaikkea" feeliksellä . Se on hiukan rankkaa kun se iskee, vaikka on ihan varma että se sohva ei oo purru aikaisemminkaan niin eihän sitä voi tietää...jos se sitten nyt vaiks. Siksi on pakko hiipiä matalana ja hyvin hyvin varovaisesti sen ohi ja kohdata seuraava ongelma...vessassa ämpäri...joo ei voi mennä ämpärin ohi se voi olla vaikka lihansyöjä tai jotain. Komensin äsken mamin ottamaan sen ämpärin pois koska meikäpoika menee sunnuntaiaamupäikkäreille saunaan. ...kiva jättää lihasyöjä ämpäri mun tielle...

 

-LEEVI-