Mä soitin tänään mun ukille( se joka fiksaili mulle se aita) että -hei ukki, kato meil alkaa muijan kanssa olee aikas finaaalissa hiekat, että voisitsä millään hoitaa mulle lisää kun mami ei jaksais kantaa. Ukki sitten siihen että :- kyllä vain poikaseni,  ja otti Volvonsa ja hurahti 30 km mun takia tänne Sörkkään ja toi 40 kg hiekkaa mulle ja Hössölle. Siis mun mielestä ukki on maailman paras ukki ( siis ihmis-ukki, kun en  ole mun kissa-ukkiini koskaan päässyt tutustumaan, mikä lie straycat sekin sitten oli aikoinaan)

Joo Hössölle tuli sitten niinkuin aina pelotus kun ukki tuli ja paineli saunan kiukaan alle piiloon, koska se aina pelkää että ukki vie sen sinne eläinlääkäriin tai jonnekin. Se niinkuin pitää ukkia vähän salakavalana henkilönä..sillei niinkuin ei oikein vissin luota ukkiin. Heti kun ukki oli lähtenyt niin muija tuli sitten pois , meni suoraan valvomaan veden valumista viemäriin kun mami meni suihkuun. Sen on aina pakko vahtia että se vesi TODELLAKIN menee sinne viemäriin ja ettei kukaan kerkee niinkuin vetää välistä , eli niinkuin varastaa meidän vesi ennekuin se on siinä viemäris...tajusittekste? heh.. MÄ en kyl tajuu mitä kivaa siinä on että kattelee kun vesi valuu viemäriin , mutta kaikki me tulemme hulluksi eri tavalla...mä höpöttelen läpi koko yön niin että mamilla menee hermo ja muija valvoo veden valumista.

Joo mulla toi höpöttely lisääntyy aina kun Hössö on täällä ja mami sanoi tänä aamuna mulle että Leevi kulta voisitko millään olla hiljaa edes öisin, että mamin pitää nousta töihin tosi aikasin aamuisin eikä jaksais kuunnella mun juttuja koko yön. Siis mitäh? EIKS MUN JUTUT KIINNOSTA, mä kysyin...okei kyl mä tajuun että jos pitää mennä tienaamaan mulle safkarahaa niin pitää olla pirtee, muttakun mulla on niin paljon asiaa kaikille ja öisin kaikki on sillei niinkuin paikoillaan ja voi paremmin kuunnella mitä mulla on sanottavaa. Mami sanoi mulle kerran että minusta tulisi hyvä politiikko, mitä se sitten lie ollakaan...mä en ole ikinä sellaisesta kuullutkaan..toi poli viittaa epäilyttävästi elukkalääkärin vastaanottoon..eihän musta elukkalääkäri voisi tulla., tai no vois, hiiri ja rottapopulaatio kuihtus kuiviin silloin...ja muutama paisti lentäis tuonpuoleiseen...hihhihhi..

Mulla on uusi nukkumapaikka kun kertaa osaan nyt hypätä hyllyltä vitriinin päälle..yes tyypit..nukun vitriinin päällä ihan katon rajal...siellä on sikasideee..

Täytyy mennä, kuulin just että joku meinaa antaa meille kitbitsejä..nam