Täältä pesee..ekaks meiltä parit painikuvat ( jotta kollikerholaiset näkee että mul on kunnon ote). Ekaks se luulee että se on mun niskan päällä tai niinkuin tiette mitä tarkoitan...

Resizeofjuttuja017-1.jpg

sitten meitsi aloitta PAININ.. ja Hössö on pötkylä mun halailussa..hiihii..mut kyl Hössökin osaa "halia" ihan kunnolla uskokaa jätkät...ja muijat...

Resizeofparipainii-1.jpg

Sitten meitsin silloinen hiirikokoelma..joskus viime vuodesta ...nyttemmin on katras kasvanu usean hiiren verran ja palloja on niin paljon että niitä riittä tunkee mamin jalkojen alle aamuisin..hiihhii...kuulisitte niitä sanoja mitä se päästelee kun se unenpöppörässä menee vessaan aamuisin..ai p***** , jaahas pallo , jaahas hiiri...ai p*** että sattuu...hiihhi...nauretaan aina ihan hullun lailla Hössön kanssa. Ei noi ihmiset tajuu että me laitetaan ne joka yö siihen samaan vessareitin varrelle että kandeis kattoo mihin astuu että se kova hiirulo osu sinne jalkapohjaan... Tossa vasemmassa on sellainen possun näköinen karvaton hiiri..sen nimi on ebolahiiri...niil on kaikil kyl nimet , paitsi niil tavis harmailla..ne on vaan lapsii niille toisille. Kuvassa näkyy myös iso karvainen hiiri...se on isukkihiiri ja sitten noi missä on sulat on intiaanihiiret..

Resizeof2005-10-24012-1.jpg

Sitten pääsemme asiaan...Hössö leikki issekseen..mitä sitten lie leikkii...en mä tiee..

Resizeof2005-10-15059.jpg

Sitten meitsi....leikin piilosta....mamin kanssa...ja se on mamin vuoro arvata missä olen...

missaonLeevi.jpg

Joo että semmoiset kuvat...mä meen nyt kattoo aamiaistilanne...nimittäin...on vähän tilanne..mutta mami sanoo että se on ihan mun oma vika että olen kuulemma superkranttu ja että voisin joskus joustaa ja syödä napa täyteen...ja niinkö..pah...jos on huono tarjoilu voi mun puolesta syödä ite ruokansa....niin tai noh...Hössö kyl hoitaa sen osan...

 

-LEEVI-