Meillä on tosi sekaista täällä himassa ja ihan apaattista. Mami tuli eilen kipeenä töistä aikasemmin kotiin . Sillä oli niin kipee kurkku ettei se pysty nielemään. MItäs meni liian aikaisin takas töihin...ois vaan malttanu olla sairaslomalla. Mutku se on tommonen..ihmiset sanoo sitä tunnolliseksi ...meitsi ja Hössö sanoo sitä omistautunut työlle....niih....

MÄ olen ollu aivan apaattinen koko päivä ja tietty alkoi sitten se sama rulianssi. ....Leevi ootko kipee, onko sulla kaikki hyvin?? Arvostanhan  mä sitä että huolitaan mutta sitten kun en riehu niinkuin yleensä niin heti luullaan kipeeks. Kait tämmöinen (salaa) herkkiskolli saa olla ihan aloillaan ja mietiskellä maailman menoa..katella vaikka paisteja ikkunan läpi ja mittailla niitä ja punnita silmillä..

Sitä paitsi Hössökin on koisinu koko päivän koska se söi niin paljon possunlihaa että olin jopa kuulevinani röhtäysy kun se käveli tonne makkariin.

Tässä mietiskellessäni keksasin runon mun naiselle....mun löööv...kyl mä Hössö arvostan sua vaikka välillä oon vähän juro...

                           Oi HÖssö kun katson sua illalla

                           Sydämmeni pakahtuu onnesta

                           Tulit elämääni ja veit kaiken

                           tai oikeastaan sait sen

                          Mun sydän kuuluu vain sulle

                          Ja turkkisi kuuluu mulle

                          Olemme yhdessä kun paita ja perse

                          Sä voit olla paita niin mä oon perse

                          yhteen kuulutaan , se on varma

                          se kertoo turkkini joka karva

                                                     -LEEVISI-

Mä meen taas mietiskelemään ja hoivaamaan mamia...sillä on tärkeä reissu Berliiniin ensi viikolla että sen pitää olla terve...muuten on kummitädillä ankeeta...Se menee moikkaamaan mun kummitätiä ja siis Hössön mude. Juu juu ...ei pelkoo...HÖssö jää kotiin mun kanssa ja mummi tulee hoitamaan meitä koko viikonlopuksi=)

Pikku lisäys: Äsken meinasin tipahtaa sohvalta äsken kun iiiiiiso lokki tuli tohon meidän aidan päälle huutamaan ja istumaan....mä menin ihan jäykäks ja Hössö alkoi hiippailla ikkunoissa tsekkaamassa mistä sais parhaat näköyhteydet....jiiiisus mikä flygari

-LEEVI-