Joo nyt se on teodettu...Leevi tosiaan rakastaa mua, kun tännekin se oli heti käyny ilmasemaan tunteitaan ja epäili sen kukkuraksi että mul on suhe ALfin kaa...no ei tasan tarkkaan oo. Alf on koiruli, mä en ala sekoittaa itteeni siihen kastiin.

Olen mä jo ihan kotiutunut, oli vaan niin kivaa ukin kanssa että oisinhan mä viihtyny vähän pidempäänkin. Ja ukkikin ois halunnu mua pitää vielä siellä , mut mä muistin sitten että mulla on 5 v tarkastus elukkalääkärissä ja se on vaan pakko mennä sinne kun kert' on tilannu aika, sanoi mun varamami. No eilen sitten mentiin taas...TAKSILLA...kelatkaa mikä palvelu mulla on...hihii..

Siellä oli venaas yhteensä joku 7 koiraa jotka kaikki katto mua vuoronperään vähän epäluuloisesti. Mä olin jo niin kärttyny siinä vaiheessa että käperryin asentoon kopan perälle, lähelle varamamia. Sitten se tuli se lääkärisetä ja mut laittettiin pöydälle...tajuttekste...nostettiin kissa pöydälle..hihiii...Sitten se setä sanoi että otetaan vähän blodee minusta, joo niin varmaan otat aattelin ja se varmaan kelatkaa kuuli mitä mä aattelin kun sitten se sanoi että voidaan laittaa pieni nukutus Hössölle että jos se on sitten rauhallisempi. JAAHAS....ei multa sitten mitään kysytty ja sitten mä en ees muista mitään..tuli pentele uni...Mä kyl kuulin kaikki ja aattelin että kun tästä herään niin näytän taivaan merkit kaikille...

Se setä laittoi jotain silmätippoja mulle ettei mun silmät kuivuis...jo oli aikaakin aattelin, nää silmät vaan on auki vaiks mä haluun laittaa ne kiinni. Pimeetä touhuu...Se setä katto mun silmii ja sanoi että oli hyvässä kunnossa, oli joku pieni veripurkauma , mut varamami sanoi että se on ollu mulla niin kauan kun se muistaa ja sitten se setä sanoi että joo se on voinu tulla ihan jossain leikin yhteydessä...ja muuten oli kaikki kunnossa=) Sitten se setä otti sitä blodee kun mä olin joku 10 mintsaa ehtiny koisii, jiisus kamut kandee joskus pyytää kyl tommonen setti..tuli aika hyvät känät meinaan....alkoi ihan melkein tanssitassu vipattamaan...

No sitten se otti se blode ja sanoi että perjantaina saadaan sitten tulokset ja sitten yks sellainen kiva täti otti multa pissinäyte ja siitäkin sitten varamami soittaa perjantaina... ja arvatkaa , kaikki oli ihan jees...se setä paineli mun vatsaa ja sanoi että mun suoles oli kakkipökäleitä ja mä hihitin hiljaa mielessäni...

Sitten varamami soitti taksin ja mentiin kotiin ja sitten soitettiin ukille mitä mä maksoin..hiiiiihhiiii  220e aaaahhhaahhhaa....mä oon sanonu kaikille että mä ooon kallis nainen..hihii..Leksa sen tietää parhaiten..iiiihhiii...mut nyt tietää ukkikin..iiihhhiii...

Meni kymppiuutisten aikaan ennenkuin olin ihan hereillä ja ekaks mul tuli uni ihan istualteen mut sit toi feelis meni ohi kyl ja varamami nauroi että joo mitä tyttö tekee ekana kun jalat kantaa..no tietty...TULIN ETSIMÄÄN RUOKAAAAAAAAAAAA....ahhahahha....mut mä sain sitten sitä sapuskaa vasta kun olin ihan selvin päin..nyt me ollaan Leksan kaa vehdattu ympäri ämpäri koko aamun vaiks mami haluis koisii..mutku me halutaan seuraa eikä tääl nyt tarvi enään kukaan koisii...hihhii--

Mä meen syömään...se on heippa ja hyvää itsaripäivää...eiku siis itsenäisyyspäivää kaikille kamuille=)

-HÖSSÖ