Mun ukki toi eilen sikamonta rapua meille syötäväksi , niille jotka ei tiedä mikä rapu on niin ne on tällasii

Resizeof2006-08-11001.jpg

Aikas tapaus etten sanoisi...ei me kyl sitten Leksan kanssa loppujen lopuksi niistä tykänny vaikka meille annettiin kyllä sitä rapulihaa. MÄ oisin ennemmin ottanu pari kaljaa vaikka. Siitä tulikin mieleen että mulla on vähän hätä sen asian suhteen. Toi Leevin mami on vaihtanut sellaiseen kukko olueeseen kun sillä on tota mikä lie ongelma vatsan kanssa joku glu...klu...mä en muista eikä oikeastaan kiinnosta muuu tässä asiassa kun se että OLUTMERKKI ON VAIHTUNUT ja se kukko olut on mun mielestä pahaa. Kyl se joskus ostaa mulle jotain hienoja ulkomaalaisia oluit' minkä nimiä en edes osaa lausua.

Arvatkaa mitä...mä olen aina pelännyt mun ukkia . No se kun toi eilen ne ravut niin täytyy sanoa että ruoka kiinnosti niin paljon että unohdin pelätä ukkia. Se tulikin sitten kun oli syönyt mun kanssa lattialle ja leikki mun kanssa sellaisella höntykkäkepillä( ne on mun lempparilelut). Meillä oli tosi hauskaa. Leevi makas äijänä patterin päällä ja oli sen tokas että naisten juttuja.. Ai niin tein mä yhden tai oikeastaan kaksikin yllläriä eilen...Leevin mami avas hanan keittiössä ja mä join suoraan vesihanasta.....tsihhhiiiii...se toinen ylläri Leevin mamille oli se että nukuin koko yön ..tsihhhhiiii..

Minusta tuntuu että toi Leevin mami jää kotiin meidän kanssa...sillä on vatsavääntöjä ja juoksee vessassa kokoajan

-HÖSSÖ-

Joo hei mä tulin vaan laittamaan kuvia Vaasalaisesta kollikokelaasta nimeltä Simson..se on täs...

Resizeofvaasa027.jpg

Resizeofvaasa030.jpg

Kamut varmaan muistaa kun puhuin siitä kollista vaasassa jolla on seitsemän varvasta ja tassut kun nyrkkeliysäkit..täs ois kuva..mami sanoo että se on kunnon äijä..

Resizeofvaasa017.jpg

-LEEVI-