Tänään tossa viiden aikaan aamusella hain itse lelukopasta ison vinkuvan lelurotan. Leksakin siinä sitten heräili ja alotti hurjat rallit.. ihminen oli meistä tosi ylpee! Varsinkin kun sen kello soi 6.30 jolloin oltiin just saatu rallit ja leikit päätökseen ja itse siirrytty koisiin. Olin kellon soidessa siirtynyt ihmisten sänkyyn ja katsoin just silleen että onko nyt ihan pakko herätä. No aamuruokaa oli tarjolla joten kyllähän mä sit kävin syömässä ja painuin takas pehkuihin. Kuten olen aikasemminkin sanonut niin silloin kun leikityttääniin pitää leikkiä vai mitä?

Kaltsu kävi taas moikkaa meitä täs yks päivä. Ja mähän olen siitä lähtien aina iltaisin taas jämähtänyt oven eteen. Kuulin vähän huhuu että ens viikolla meiän piha laitetaan talvikuntoon. No olis syytäkin edes Kaltsu ei viihdy enää niin usein tos pihamaallaa kun siel on vaa paleltuneita kukkasia. Pihan pitää olla kutsuva vai mitä kamut!

Ja arvatkaa mitä me saatiin täs yks päivä... ukin tekemää hirvipaistii nami nami. Leksakin joka ei oikein hyvän päälle ymmärrä niin popsi sitä ihan innoissaan. Mä en kuulemma sais sitä syyä etten tuu pipiks, mutta onneks ihminen heltyi ees pikkupalan antamaan pitäähän munkin joskus saada herkutella ;) Nami!

heippa taas!

-Höde-