Joo ei oo taaskaan päässy tänne Leevin mamin koneelle kirjoittamaan . Sillä on aina niin kiire..

Mutta Lea ja Lulu laittoi ton haasteen unikuvista ja me osallistutaan nyt näillä kuvilla sitten..ekaks MÄ koska olen niin ihana ..sitten vasta toi Leksa my man. MÄ osallistun tällaisella kuvalla, mun vakioasento

Resizeof2006-09-03011.jpg

ja Leksa osallistuu tällä kuvalla

Resizeof2006-08-22001.jpg

Toivottavasti kerettiin vielä mukaan.. Joo  mutta sitten...Me tehtiin gjääk , gjääk , gjääk ääniä Leevin mamin kanssa kimppaan yöllä.  Minä sen takia että olin syöny pitkän paperipalan....en kyl nyt millään muista mistä sen löysin ja miksi sen piti syödä...taikka no joo...mä syön mitä vaan. Leevin mami kävi yällä gjääkkaamassa koska sillä on huono olo..ei ei...ei oo hihitellyjuomajälkivaikutuksia ..se taitaa vaan olla stressaantunut työstään. Mitä tekee niin paljon työtä...ottais relasti niinkuin me.

Eilen saatiin katkarapuja...ne oli niin kylmii että minulta pääsi aivastuksia kun haistelin niitä ja sitten tuli murina ihan tahattomasti kun yritin purra siitä. Leevi katto mua taas vaihteeks ihan h-moilasena että mitäs sä muriset, pitääkö mun nyt mennä pois, liittyykö tää johonkin aikaisempaan tapahtumaan?! Miähet, miähet...ei ne tajuu.. no kuitenkin..ei mulle maistunu se..yäk oikeastaan. Mun oli vaan pakko änkee itteeni sinne Leevin mamman ruoanlaittoon ettei sillä tulis vieroitusoireita minun kokkaustaidoista. Se sanoi varmaan joku 100 kertaa että nyt Hössö, ja ei Hössö ja ne samat jutut mitä joka kerta.  Mut en mä halunnu niitä katkarapuja...oli vaan kiva olla tiellä..hihhii... Noi ihmiset söi sellaisia katkarapuleipii...niis oli jotain kirpeetä jutskaa päällä , jotain sipruu..eiku mikä joku siruu...eiku sitruuna se vissiin oli...Mul meni silmät ihan ristiin kun haistelin sitä..

Niin ja ootin koko illan mutta BISSEE EI TULLU vaikka oli lauantai ilta...hrphm.. Mä haluan ne menetetyt bisset tänään ..niin että Leevin mami jos luet tän niin alahan laputtaa sinne essolle hakemaan mulle joku sopiva kutonen. Vauhtiaaaaaaaaaaaaa!!

Ai niin sitten halusin ilahduttaa Reetiä seuraavalla kuvalla....sori Rede mutta mul tuli heti mieleen se sun naamailme kun et saannu lisää suikalelihaa...ja hei mä tiedän miltä susta tuntuu ja se kans kuvassa näkyy..hihhiii

KUN KAKSI MARJAA

Herra straycat sen naamailmeella

straycat.jpg

 

MÄ meen nyt leikkimään mun uudella höntykkäkepillä jonka sain Leksan mamilta tos yks päivä. Leevi sai jenkkihiiren...joo...hiiri joka on päällystetty jenkkilipulla...outooo...no laitetaan niistä kuvia sitten vähän myöhemmin.

Niin ja mitä Leevin uniin tulee niin haliitsen ne totaalisesti...mokoma pläybåy käy kirjoittelee kaikkee tommosta että näkee unia muista tytöistä....pläybåy mikä pläybåy. MÄ kyl koulutan sen vielä !!!

Niin ja Leksan mami suosittelee tylsiin iltoihin tai puuduttavina työpäivinä taukolukemiseksi seuraavaa

http://www.kiroilevasiili.fi/sarjikset.php

 

-HÖSSÖ-