Viime yönä me nukuttiin ihan kiltisti koko yö (tai niin ainakin vois helposti luulla). Herättiin vasta tossa seiskan aikaan aamulla kun Hössölle tuli tarvetta saada aamupalaa. Sen jälkeen pitikin mennä takas ruokalevolle ja mikäs sen parempi paikka kun ihmisten sänky. Sitten se tapahtui. Siis mä menin ihan hämilleni. Nukuin ihan sikeesti kun Hössölle iski herkkyyskohtaus. Se ois halunnu tulla pussaileen mua, mutta kuuluikin ihmisääni "Hössö, anna pojan nukkua rauhassa". Ihan selkeesti ihmiset tietää jo, että mä en oikeen osaa tollasii herkkyysjutskia. Siinähän ois meinaa käynyt niin, että olisin halunnut ottaa heti painimatsit, siit saa kollikerhollakin enemmän pointseja kun pussailusta. Mut sit mä olin ihan kyssärinä kun Hössö uskoi. Se niinku antoi mun koisii rauhassa ja vaihto ihmiskohteeseen. Alko puskea ja hurista ihan hullun lailla. Siis mä, joka oon seukannu Höden kans jo aika kauan, en oo koskaan kuuullu noin kovaa hurinaa tytöltä. Mut mä luulen, että se kävi kiittämässä hyvästä aamupalasta, saatiin sentään latzin katkarapuja., vai mitäs ootte mieltä?

Lopulta me koisittiin sit kaik sulassa sovussa. Tyttö oli ihan levällään, näytti ihan siltä kun ois halunnut että joku vähän rapsais masusta, ja mäkin olin ihan vinksin vonksin. Kuulin vaan välillä että Leevi, muista niska, Leevi eikö sulla tuu niskat pipiksi tossa asennossa. Siis pah, kyllä mä ite tiedän parhaat asennot missä näkee kivoimmat unet.  

Sitä mä vaan tässä pohdin, että just silloin kun on hyvät unet menossa niin miksi täytyy avata se laatikko josta tulee kuvaa ja ääntä, tv:ksi ihmiset sitä kai kutsuu. Me Höden kans vedettiin siin vaihees tassut silmille. Kerran mä kyllä vähän salaa katoin. Tuli joku tv shop mainos missä oli sellanen vatsalihaslaite. Mutta mulle vaan naurettiin että ei kissat tollasia käytä. Ja kyllä mä sit lopulta uskoin, että mun vatsalihakset on Hödelle tarpeeks timmissä kunnossa.

Nyt mä jään odottamaan, että mitä tapahtuu kun täällä huomataan, että mun nainen ei ookaan koko yötä koisinu, vaan vessassa odottaa tapettu vessapaperirulla hih.

 

-LEEVI-