Joo oli sitten nimpparit...oli tosi hauskaa. Saatiin heekkuja ja tommosta. Olisi pitänyt arvata että kaikella on taka-ajatus....meille se iski eilen illalla...MADOTUS. Siis mun nimpparipäivänä. Mä olen kyllä sitä mieltä että mami olisi voinut kunnioittaa mua ja siirtää se madotus vaikka huomiseksi..

Arvatkaa kaverit onko mua tänään pakottaanu mahasta. Mami sanoi voi voi kun se siivosi meidän laatikko...se sanoi että oli yhtä pitkä kakki kun HK-sininen makkara pötkylä..jeps jeps.. Ei mulla mitään matoja ole, miksi pitää laittaa mun maha sellaiseen kuntoon että joutuu juoksee hepulin kanssa koko päivä kun kokoajan on sellainen tunne että vessassa tarvis käydä.. Sairasta puuhaa.Täytyy kysyy Kirreltä ja Vienolta onko niillä niitä agenttisuhteita Hesyyn niin soitan sinne ja teen virallisen valituksen. Olen mä nyt jo ihan okei ...heh..

Mami ei ole päässyt hakemaan mitään mun toivomia lahjoja vielä kun se makaa kuumeessa ja voivottelee oloaan. Näkisitten tän meidän kämpän...se kun se ei sitten jaksa siivota kun se on niin kipee.

Tänään kävi tosi hyvä juttu. Makkarin ulkopuolella oleviin puskiin tuli sellainen pieni pieni vihreän keltaisen värinen lintu...ja mä olin joku 10 mintsaa ihan stiff eli jäykkä..tässä kuviksia kun mä kyttään sitä. Tällä kertaa sain kytätä ihan yksin koska Hössö nukkui saunassa...

Resizeof2006-08-19002.jpg

Resizeof2006-08-19003.jpg

Resizeof2006-08-19004.jpg

 

Hössö on ollu ihan herkkis muija tänään ja okei olin mäkin. Mun täytyy aina muistaa se että naiset tarvii niinkuin sellaista quality time , eli niinkuin laatuaikaa muuten ne alkaa valittaa ja murisee ja tommosta..Tässä sitten pari kuvaa herkistelystä...TÄÄ EI ollu mun idea laittaa ne kuvat tänne kun mulle ne on vähän sellaiset katu-uskottavuusongelma kuvia mutta Hössö halusi näyttää sen tyttökavereille miten herkkää meillä on  ja ei se ole kun pari kuvaa...( sekin aivan riittävästi..koska haluan painottaa että olen kyl 99% koviskolli )

Resizeof2006-08-19007.jpg

Resizeof2006-08-19011.jpg

 

Okei mun täytyy nyt mennä koska huomasin että puskissa taitaa olla niitä paisteja taas...Toivottavasti se Vincent toivoo sitä ukkosta kovasti että saisin ihailla niitä salamoita...

-LEEVI-