Terve kaverit! Mua on huijattu... mä tajusin sen tässä jokunen päivä sitten. Siis miettikää, mun ruokaan on sekotettu joka päivä jotain ylimäärästä, mulle sanotaan että se on mun parhaaks mutta silti. Mä oon menny halpaan mut nyt mä oon tajunnu tän homman. Nyt mua ei noin vaan enää huijatakaa. Jotain tabui on tungettu mun ruokaan ei käy nyt ihmiset saa sit miettii että mitäs on tullu tehtyy ja miten jatkossa toimitaan. Hih ;) mä oon wiksu tyttö...

Ja tääl ei oo mattoi. Ne on jossai pesulahommelissa. Sit saadaanki uuden tuoksuset matot takas. Ehkä joskus päivien päästä vasta. Arvatkaa vaan meneekö kauan ku niihin hinkkaa taas omat tuoksut.. kauhee duuni. Mut nyt on kivaaaaaaaa pelkkää parkettia tassut luistaa tosi hyvin! ollaan saatu kunnon rallit! wiuuh vaa kuuluu kun me leksan kanssa suditaan täällä. Täytyy vaa vähän varovasti juosta ettei tuu sitä kynsileikkurii... se ei oo yhtään mukavaa joten vähän täytyy varoa kuitenkin. Ja Leksa.. kun sillä ne jarrut pettää aina välillä mua vähän pelottaa että kohta mun miehellä on taas kuhmu otsassa.

Tää oli nyt tällanen lyhyt tilannekatsaus. Ens kerral ehkä laitetaan taas kivoi kuvii...

-Höde-