christmas_bunny.gif

Ekaks naiset, eli minä Hössö prinsessa queen , ihana, suloinen, sopivasti pyöreä, Leevin muija ja rakas, itserakas, lihaa rakastava, ylempi teinileidi....

Mä haluun nyt ekaks sanoo sulle kiitti...kiitti niinkuin miljoonasti viime vuodesta. Mitä vähästä...tuskin muistan. Mä en millään halua valittaa mut palkkaa henkilökuntaa jos et ehdi hoitaa mun ja mun frendien toivomuksia. Eiks sul siks oo ne tontut että ne kerää ne toivomukset ja lahjat, vai johtuuko tää siitä että meillä ei oo sitä savupiippua mistä voit änkee ittes huusholliimme....hätätapauksessa voit käyttää vaiks tuuletuskanavia kato...

Multa jäi saamatta kyl vähän toivomuksia...jos muistat..tai et sä kyl muista kun en mä itekään...vaiks mulla on se tunne turkissa ja SE tunne ei oo ennenkään pettänyt. Mä tiedän kaiken. Mä pistän nyt ihan pikkunen lista ja toivon että toimitat korkoineen viime vuoden puuttuvat...ISOMMAT JALOKIVET, ISOMMAT PAISTIT....tajuuts...korko...?!  Mä oon Leksalle antanu jo yhden listan ja siinä oli että haluun kaikkee prinsessakamaa....joku nätti bling bling koru mitä voin laittaa mun valjaisiin ja sitten tietty oma peti toivoon ja jotain ihanii fluffy tyynyjä mihin voin ahterini tuikkasta kun tulee uni...ja ISOI PAISTEI..tajuuts...safka on mulle tärkee ja sitä voi pistää tulemaan ihan koko vuoden tasaiseen tahtiin..mul tulee yleensä nälkä parin tunnin välein...et siihen malliin.

Sitten mä toivoon mun mammalle Berliiniin valkoista joulua ja paljon lahjoja ja sitten mä toivon että se tulee mua kattomaan keväällä , ja sitten mä toivon sen miähelle pitkää ikää ja kärsivällisyyttä...hiihiii...ja sitten mä toivon ukille hyvää metsästusonnea( koska mä hyödyn siitä)ja että mä saan mennä sen luo joskus uudestaan..hihii.. ja sitten mummille pitkää ikää ja sitten varamamille loputon taito käsitellä lihaa ja herkkuja ja loputon taito tehdä ruokaa ja että se ei ikinä muuttuis ...ja Leksa oi Leksa....sille mä toivon enemmän herkkyyttä turkkiin , että se alkais hellimään mua enemmän ja olemaan sillai löööööööööv minuun kokoajan... että tämmöistä..ja ALF...niin alfille toivon naisystävää...joku omaa lajia joku nätti setterityttö...

Sitten mä toivon että räjäytät maapallosta kaikki ihmiset jotka ei tykkää tai kiduttaa eläimiä ja sitten mä toivon että kaikki kaverit hesyssä saisi rakastava koti...saahan sitä ainakin toivoo...tää osa on vähän vaikee kun en mä tiedä että suuntaaksmä nää toivomukset mun luojalle vai sulle joulupukki, mut välitä viesti sitten sille , taidatte tuntea toisianne... ja joo lupaan toimittaa Leksan kanssa myös tänä vuonna avustus Hesylle...

ja lopuksi mutta tosi tosi tärkeä..KAIKILLE MUN KAMUILLE ILOISTA JA RAUHALLISTA JOULUA ja että ne nyt sais vihdoinkin ne lahjat mitä ne on toivonnu monta vuotta..ois jo aikaa...

Eihän tää ollu pitkä lista...eihän ollu?!

-HÖSSÖ-

Mä jatkan...mitäs jos hankkisit pukki silmälasit...ne voi auttaa kun lukasee näit meidän listoja että niinkuin näet mitä ollaan kirjoitettu. Ja ota se muori apuun, sillä taitaa olla parempi muisti kun sulla. Mä toivon muuten sitten kaikki kollikrääsää...ei mitään nättii tyttöjuttuu...jotain sellaista tyyliin kissanminttuhiiruloita mitä voin kuolata muodottomaksi...ja jotain tommosta....turtleskamatkin käy...

Sitten haluaisin oman teltan mihin saisin vetäytyä kun naiset alkaa pännimään....

Sitten mä toivoisin että kun toimitat Hössön toivomukset niin niissä ois jotain sellaista ainetta mitä tekee siitä vähän vähemmän ...tota noin niin ...miten nyt sanois...päällekäyvä...kun se parkkeeraa itteensä mun päälle , enkä mä saa hengitetty. Miks totanoin niin , naiset on tehty tommoisiks?? Mä en tajuu ensalkuun se homma mut otettava mitä on tarjolla...kato...kyl sä tiedät..et säkään varmaan kauheesti tota sun muoria oo arponu omakses...oli se varmaan vähän niinkuin pakkoavioliitto sekin??!! Mut älä kässää väärin kyl mä rakastan Hössöä...mun omalla kollitavalla... j

NIIN...ja toteuta nyt jumalauta sen toivomukset, muuten tulee pelkkää sanomista ensi vuonna kato, ja kun mä en jaksais kuunnella mitään naisten nalkutusta...kyl sä varmaan tajuut...

Niin ja sitten mä toivon samaa noille ihmisille mitä Hössökin...

terkuin , hyvin hyvin vaatimattomasti....

-Lepsämän LEKSA-