elämä alkaa käymään vaaralliseksi täällä Leksan luona, eikä se kyl todellakaan johdu Leksasta. Kerron nyt alusta asti tämän tarinan....

Eilen mä kuulin aamulla kun varamami oli laittanu meille aamulla 07.00 aikaan ( juu mä herätin) ruokaa että salaa yritti ottaa jauhelihaa sulaamaan. Eipä ollut salaa , koska mä kuulen kaikki mitä haluan kuulla...esimerkiksi juuri tämän asian. No vietin sitten koko päivän tiskialtaassa odottamassa sitä jauhelihan sulaamista , kun se aina laitetaan tonne kuivauskaappiin silla etten pääse siihen käsiksi. REILUUU.... no sitten se loppujen lopuksi oli sulannu ja saatiin Leevin kanssa omat lautaset , jesh...luitte aivan oikein Leevikin on innostunut jauhelihasta, eihän siihen mennyt kun 4 vuotta...ahahhaa...no sitten kuitenkin menin vähän hämilleni ....

Olin saunassa Leevin kanssa ja kuulin että pakastinovi kävi taas, ja ihan sellaista ääntä että varamami ottaa lihaa sulaamaan. Siis ei voi..justhan me saatiin ja varamami on aika tiukka ton asian suhteen että ei oo niinkuin herkkupäiviä joka päivä...mut aattelin että jos se vaikka on seonnut tai tullu joku muistivika muuten vaan . Lähdin kattomaan ja tutkimaan tilannetta. KYLLÄ...siellä kuivauskaapissa oli tällä kertaa sellainen sisäfilepala sulaamassa. SIIS WHAT??? Joo en mä voinu tajuta, luulin oikeesti että nyt sille tuli virhe mutta se vaan oli siellä se pala...Sitten se siirtyi jääkaappiin ja TAAS pois mun ulottuvilta.

Arvasin kyllä ,koska olen fiksu, että tänään sitä lihaa pukkaa sitten toisessa muodossa. Koko aamun mä sitten olen tässä vonkannu sitä lihaa, ollut noin 10 kertaa jääkaapin sisällä ja huutanut ja marssinut varamamin perässä kokoajan. Se oli tossa sohvalla silmät kiinni ja tein sille kunnon LIHAherätys. Kävin sen korvanjuureen, mulkasin sitä suoraan naamaan ja huusin määääääääääääääääääääää....olisitte nähnyt kun se pelästy niin että luulin että sille tulee iso hätä housuihin. Se otti astmapiippuu..iiihhiiii...ja sanoi että ei tolla saa pelästyttää, täti saa astmakohtauksen....iiihhiii..viis mä siitä ...ANNA SITÄ LIHAA NIIN KUKAAN EI PÄÄSE HENGILTÄ!!!!

NOOOOO...sitten toi toinen ihminen oli tossa koneella ( vaiks meille oli varattu koko weekendi koneelle) ja sitten se sanoi varamamille.....KELATKAA...lainaan nyt sanan tarkasti...ennen tätä lausetta oli mankunu taas ja pyöriny ja hyöriny, kävelly koneen yli sillai että internetti avautui moneen kertaa ja tollai , kyl te tiedätte, mitä mä teille nään rutiinit selitän...tuttuja juttuja...no sitten ...niin..kelatkaa toi toinen ihminen sanoi varamamille näin ( sanantarkasti!!!) : " Pitäiskö toi tyttö päästä kärsimyksistään "

HALOOOOOOOO..... en mä haluuu kuolla !!!! Auttakaa nyt herrajumala joku...mä kuulin kun se sanoi. Okei...varamami puolusti mua vaikka se on välillä se paha täti ja sanoi että ...ei ei...raukka muija...ei sua nyt kärsimyksistään päästetä. Sitten ne kauheesti yritti mulle selittää että se koski tätä liha asiaa että kun mä olen mankunu koko päivän ja kun että minusta näkee että mä kärsin niin kauan ennenkuin se lihapussi minulle avataan....

Mutta...mä olen niin miettiläs tyttö että pisti kyllä vähän funtsimaan että .....kauheeta, kauheeta...en mä voi edes ajatella tommosta....päästä mua kärsimyksistäni...kauheeta ,...

-HÖSSÖ-