Jeps ..kissahaaste. Hyvä että ehdittiin taas messiin kun mamilla on niin työkiireitä eikä se pahemmin ole koneella ollu auttamassa meitä kirjoittelemaan juttuja...näin ystispäivän lähestyessä niin ajattelin että kun teistä alkaa tuntua että missä se jäbä kuppaa taas..ei oo neitssä näkyny niin tällainen lause vois sopia:

Ystävä on kuin tähti taivaalla...se on siellä vaikka sitä ei näy...niih...

Mutta tässä meidän kuvat..ekaks naiset koska herraskollin eleistä en luovu vaikka kehittelen uutta machotyyliä..

Kaunis Hössö..

hode.jpg

hassuhode2.jpg

hassuhode1.jpg

 

Ja meitsi komeilee...

001.jpg

kallenalle.jpg

Okei okei ...mä tiedän että toi vika kuva ei paljon pohjusta mun machotyyliä mut toi onkin vanha kuva ja kallenallen kanssa on hyvä painii ja retuttaa..

Mami menee tänään iltavuoroon ja sanoi että ennen sitä niin me imuroidaan..ai miten niin me..mä en ainakaan ala mitään siivoilee , se on muijien puuhaa. Pitää kuulemma petivaatteet laittaa ainakin tunniksi ulos pakkaseen ..justiinsa joo..meitsi saa vielä jonkun flunssan tai jotain.. Siellä on niiiiiiin kylmä ulkona että mä en pahemmin ikkunahönkäsyä halua...ihan kauheeta. Mamia naurattaa kun me viihdytään molemmat sylissä...no on kylmä joo...ei mitään herkkisjuttuja . Eilen meillä oli vallan ruuhkaa siinä klo 18.00-20.00 aikaan mamin sylissä. Ei voitu olla molemmat samaan aikaan joten otettiin vuorot Hössön kanssa. Hössö meni ekaks , tamppas pesän, kävi makoilee mamin käsivarteen päälle ja hurisi. Sitten se meni pois ja mä menin tilalle. Sitten tehtiin tota ees sun taasun juttua muutamaan kertaan ja oli taas lämpimämpi ja mukavempi.

Me saatiin ihanaa ruokaa tänään...latzin uusi pussukka ...kanapaloja hyytelössä...jami jami..mä meen nyt Höspanderin kanssa saunaan koisii että me ollaan pois mamin jaloista kun se alkaa imuroida...kiva yrittää koisii siinä metelistä. Paitsi että se enempi meteli tulee mamin suusta kun se imuroi , kun kuulemma se imuri ei liiku niinkuin mami haluaa...heh

-LEEVI-