Voi elämän kevät miten jännää ja ihanaa meillä oli eilen...meillä oli lakanoitten vaihto päivä. Tällä kertaa se oli jotenkin vielä normaalia ihanempaa...Siis mä ihan hullaanuin totaalisesti. Okei..me oltiin molemmat ihan sekaisin onnesta. Me syöksyttiin ympäri ämpäri sängyssä ja peittojen alla ja tyynyjen alla ja kaikkee semmoista. Voi että me möyhittiin. Sitten mä hyökkäsin Leevin turkkiin kun mä halusin koko sängyn itselleni. Tuli vilu..ja pyysin Leksan takaisin ja sitten nukuttiinkin vähän aikaa naamat vastakkain. ( tästä ei tod. ole sitten todistusaineistoo)..sitten se iski se pusutauti ja mun oli pakko mennä pusuttelee Leksaa ja sitten se taas otti niska-kaula ote ja mentiin pitkin huushollia laukaten.

Tänään tämä mun onni on jatkunut...aamulla toi Leksan mami otti ne semmoiset vaatteet esille mitä mun mami oli pistäny nettiin myyntiin ja ne tuoksut niissä vaatteissa oli mun mamin....mul tuli ikävää mamia...pusuja Berliiniin mami=) Sun lapses on tosi kilttinä...melkein..aina..ehkä..en takaa..joskus...

Tuoksuista puheenollen....tänään mun nenuun kantautui mitä ihanin tuoksu....HK:n sininen lenkkimakkara ..uunissa...ruskeena ja voih oih...mä en sitten millään ois maltannu oottaa että se ois valmistunu. Oli ketsuppii, sinappii ja majoneessii sen kanssa...jami jami...aivan sairaan ihanaa..se sinappi poislukien...se oli ihan susipebasta.

Hukkasin mun mies jonnekin...mihinköhän mä sen jätin..täytyy mennä etsimään...Leeeeeeeviiiiiiiiii...

Tässä teille sitten lopuksi jotain outoa mietittävää....Leksan mamille tuli puhelu 13.02 tänään jostain lankapuhelinnumerosta joka oli 09 ( helsingin) suunta....Leksan mami soitti siihen numeroon 13.17....ja ääni sanoi...: Numero johon soititte ei ole käytössä.....spookyyy , outoo....freaky ....kuka soitti, mistä soitti ja miten Leksan mamin puhelimeen tuli tästä kyseisestä numerosta puhelu jos ei sitä ole olemassa....asia vielä tarkisettiin moneen otteeseen ja muitten ihmisten avulla..sekä puhelinyhtiän kautta...sitä numeroa ei ole .... who called?? Se asia jäi vaivaamaan Leksan mamia...

-HÖSSÖ-