Mun ilmatilassa on taas ruuhkaa...tos on nyt koko aamu pörränny lentokapteenejä niitten tämmöisten juttujensa kanssa...ja mun ilmatilaa loukataan kokoajan

finnair_lentokone.jpg

MUTTA SITTEN...mun ilatilaa loukkas tällainen kaveriporukka...Hössö tipahti ikkunalaudalta kun se kyyläs niin innoissaan ...ja meitsillä alkoi tekarit tärisee...kattokaa..mami sanoi että tää on semmoinen kurkipaisti. Mä sitten kysyin että miten se sen tietää...se sanoi että kuuntele Leevi niillä on sellainen hassu kujerrusääni. Joo mä kyl kuulin..aikas jännää..

Tämmönen paisti..

kurki2.jpg

Eniten meidän pihalla kyl majailee sellaisiii pikkupaisteja ja sitten on se yks hullu lokki joka leikkii henkensä kaupalla . Tulee määkimään meidän pihalle...joku päivä mä kyl....jos kert Reetikin silloin kerran harakan vai mikä se oli...joku iso lintu....niin kyl mäkin sitten ehkä sen lokin....

Me mennään taas tiirailemaan Hössön kanssa ikkunasta noita paisteja..niitä on ihan hulluna tuolla nytten kun viime yönä satoi vettä ja nyt on kaikki kastemadot tunkenu maasta ylös...ruokailuaikaa...toivon taas täksi kesäksi meille , siis mulle ja Hössölle pihagrilli...

EDIT: unohdin että mun piti laittaa yks tämmöinen juttu...mä diggaan täst' jäbästä vaikka se diggaa kissoista ruokamielessä...

ALF ( eikä se oo se irlanninsetteri tabaus)

-LEKSA-