Hei vaan kamut!

Joo mä kerron teille totuuden KAIKESTA! Siis joo, meille tuli toi hoitaja mikä lie luule tietävänsä kaiken paremmin kun minä..niin.. vaikka kivaa on ollu ja oikeastaan se on aika hauska tapaus kyl. Se luulee että se pärjää mulle, mut ei se oikeastaan. Leevi nyt on niin sen pauloissa että se kävelee vaan se perässä ja huriseen. Mä en ala sellaiseen...menee maine.

Sitten arvatkaa...mun oikealla mamilla oli syndet viime sunnuntaina. En mä muista paljon se täytti mut varmaan aika paljon kun se on mua vanhempi ja mun mami. Se on se joka asuu sielä Belr...mikä lie joku kaupunkin Saska...eiku Saksassa. No kuitenkin , tää hoitaja-orja sitten näytti meille sellainen feisbuuuk ja me laitettiin sille viestii sitä kautta sitten. Mul on mun äippää ikävää ja sitä Penaa, se on sen mies...* huokaus* . Onneks ne tulee kesäkuus käymään, mä niin salaisesti toivon että Pena ottaa mua syliin taas....se oli turvallinen paikka...vaiks se on mies.

Niin ja sitten mun piti sitä kertoo että mä olen saannu olla mukana kaikes taas, olen tehny jauhelihakastiketta ja keittäny perunoita ja saannu maistaa kaalilaatikkoa..( se ei ollu hyvää). Mut..en oo saannu paljon koska mul on se munaisongelma, että ihan vaan makupaloja. Tänään sain vähän kalaa orjan kalahampparista. Se oli aika siisti veto ja sil nous pointsit....jälleen kerran.

MUT....sitten olen normiin tapaan...herättäny orjan 02.00 yöllä ( kun se nousee 04.40 töihin), iiiihhiii.....arvatkaa vaan onks se ollu mielissään kun oon huutanu sen korvaan, tökkiny sitä tassulla silmään, repiny sen hiuksii , ja vetäny itteensi sängyn alla selälläni kaikki koivet kiinni patjassa. Ja sitten olen oksentanu patterin väliin yhden kerran ihan vaan huvikseni, oli kiva kattoo miten toi hoitaja-orja selviytyy siitä siivouksest...iiihhii..........kaikki on ihan normaalisti täällä, MÄ on QUEEEN ja LEEVI on LEEVi ja muut on sitten mun orjii ja Leevikin on...vaiks se ei oo sitä vielä tajunnu. Se luulee että se liittyy rakkauteen jotenkin..hihi.( no ehkä se vähän liittyykin..I löööv my määän)

-HÖSSÖ-