sikajännää olla mamin kanssa sillai niinkuin kolmisteen himassa. Niinkuin miten sen nyt sitten sanois...kait' tää on tätä laatuaikaa sitten. Niin eihän siinä toisessa ihmisessä oo mitään vikaa, älkää käsittäkö väärin...siinä on vaan se että mami on meidän vessanputsaaja, ruokkia ja sitten se menettää hermot ekana...ahhahhhaaaa...ja ai että on kivaa tehä kaikkee jäynii sillei oikein ajatuksella kun nyt se oikein keskittyy meihin ja saa hirveet heplarit kun Hössö esim repii vessapaperirullia vessas tai jotain...hiihhii..meil on niin siistii. Mutta arvatkaa...yks asia on ollu kyl ylitse muiden...mami on tehnyt lyhkäsempiä työpäiviä nyt tällä viikolla ettei meillä tuu liian yksinäistä , taikka siis kaksinaista Hössön kanssa täällä päivisin. Tänään se tuli jopa kolmelta iltapäivällä. Meitsi ei ees muista sellaista päivää historiassa kun mami ois tullu niin aikaisin himaan...niin että kyl se oikeesti meistä vällää ihan sillei antaumuksella.

Mutta arvatkaa...mä kuulin....Reetin mami tulee tänne lauantaina. Mami höösää ja sekoilee ja luki Hössön kanssa reseptejä ja sitten ne yhdessä valkkas että mitä sapuskaa silloin pöytään laitetaan. Naisten hommia. Mä muistutin mamia siitä että sen pitää hakee sitä mun serkun juomaa sieltä yhdestä kaupasta ...sellaista leijonaa..mut ei sellainen leijona vaan sellainen nestemmäinen...

Mä vaan venaan Reetin mamia...se on hyvä tyyppi. En mä niistä reseptestä niin välitä. Hössö se osaa noi sapuskajutut.

-LEEVI-