Jiiiihaaa gatos! Se toinen ihminen tuli kotiin siitä maasta missä asuu se hiirulo Speedy Gonzales....se tyyppi joka aina huutaa aiyyyy-caramba ja sitten se survasee jonkun gaton uuteen uskoon. Me oltiin ihan täpinöissä kaikki..Meitsi juoksi heti ovelle vastaa ja Hössö huokaili helpotuksesta kun se "tyyny" tuli takas kotiin..hih..

Saatin me lahjojakin....hah...aiiy caramba los lobos..

Tässä minä el gringo ja el mafioso del mundo for favor ja sitä rataa..

Resizeofleevi002.jpg

Tässä mun esposa ja sen lahja....la tequila y cigarro de vanilja. Viunaa naiselle ja niitä sigareita sitten tietty...tsih

Resizeofleevi001.jpg

MUTTA minä olen rey de vivvienda eli niinkuin talon kuningas ja siten myös Hössön sugar daddy jolla on vyffee JA juomaa...

Resizeofleevi006.jpg

Niin kamut semmoista semmoista tällä kertaa..mä meen opettelee sitä espanolia että jos vaiks joku gringo soittelee mulle sieltä mexicosta niin pystyn vastailee sitten...

 

-LEEVI-