MÄ en tiedä mitä yön aikana mamille on käyny mutta nyt se on ihan innoissaan jeesamassa meitä blogin kanssa ja ehdotteli kaikkee ideoita meille...todella omituista, meinaan vaan viimeiset kuukaudeet kun ollaan ehdotettu blogin kirjoittamista niin mami on sanonun joko ettei ole aikaa tai sitten että ei jaksa. Luultiin jo että sen sanavarastoon ei kuulu muita lauseita. Mami sanoi että se johtuu siitä että se toipuu jostain raudan puutteesta. Siis täh?? Tarviiks ihmiset jotain rautaa että ne pysyy vetreenä ja innokkaina?? Aivan pimeetä touhua. Ja tota haluaisin vielä sitten tietää sen että onko mami sitten vetäny välipaloiksi jotain rautakankeja vai miten tää homma pelittää? Meinaan vaan aion syöttää sille siinä tapauksessa jatkossa niitä rautaputkia jos lopputulos on tämmöinen että aletaan innostua MEIDÄN asioista. Ja että riittää aikaa auttaa meitä sihteerin muodossa.

Niin ja kaiken huippu oli se että se kirjautui sinne kissat keskustelu foorumiin missä noi ihmiset juoruaa meidän turkkien takana meistä....mä luulen että se on yöllä saannu jonkun sähköiskun tai jotain...en mä tajuu enkä mä tiee...mut ok...jatkukoot näin..en mä niinkuin valita millään.

Eilen mä heräsin vähän vailla ysii illalla, sikanälkä oli ja menin ekaks vetää annos murkinaa napaani ja sitten asetuin odottamaan Kaltsuu...venasin ja venasin ja venasin ja venasin ja venasin ja venasin ja *huh* venasin...LOPULTA SE ILMESTYI . Mami ei kerenny saada kuvan siitä , koska se teki sen taas se pentele...kävin juoksentelee siitä lasin vierestä pikaseen ja häipyi omille teille. Mami kerkes vaan tokast että tossa se taas menee ja sitten viuh niin se oli jo lähtenyt.

Täs me katotaan Hössön kanssa kilpaa pihalle...huom niinkuin että petien värit menee sen mukaan miten ikkunan edessä istutaan..AINA! Tää on sääntö.

ResizeofDSC_0012.jpg

Sit' meitsi kyllästyi kun ei se tabaus tulu takas ja Hössö jäi kytikselle mun puolesta

ResizeofDSC_0013.jpg

Kauheen tylsä ilma vaan, ei taideta päästä ulos tänään . Sataa ihan sikana ja mami ei päästä meidät tonne pihalle kun se sanoi että tulee tassut märäks. Se ei vaan haluu tulla seisomaan sateeseen meidän kanssa...mut ei se mitään...meil on kyl sisäleikitkin..esim tää mun vakkari...missä on Leevi?? Mä en tajuu kun aina ne löytää mua, paitsi yks aamu kun menin taas sohvan alle eikä kukaan EES ETTINY MUA vaan oletti että olen saunas tai jotain whatever. Meitsi oli mont tuntii siellä ja alkoi jo hiukan kyllästyttää...lopulta toi toinen ihminen sitten honas ja nosti sohvan ja otti mua pois. Menihän se kivasti kun olin pienempi mut nyt on kyl vähän ahasta siellä alla enkä pääse oikein kääntymään kunnolla...enkä mä jäbät ja muijat tiedä miks mä sinne aina ängen itteeni...joku vimma iskee aina enkä pysty niitä handlaamaan oikein...

Täs mä leikin noitten muitten kanssa missä on Leevi?

ResizeofDSC_0002.jpg

 

-LEKSA-