Se kyllä vie hetken...oli sen verran jämerät otteet tol mun naisel'...

Resizeof2006-11-09029.jpg

Hiukan on sekava olo... Joo mä oon jo kerenny olla hereillä 05.00 asti aamulla. En mä saannu unta. JOudun vahtaamaan mitä se Hössö puuhaa ja se ryntäili ees taas koko yön ...sil on varmaan joku kesävarsafeelis...en mä tiee...

Meitsi aatteli piristää koko perheen aamu ja änkesin itteeni sohvan alle. Mami sanoi mua hölmöksi dementikoksi että mä en muista etten pääse ite pois sieltä. Niin se vaan että mami ei tajunnu että pointti olikin siinä että ajan kaikki ylös koska siihen tarvitaan kaksi ihmistä kun mua otetaan pois. Siinäkin vaiheessa mami  sanoo mua hölmöksi kun se sohva nostetaan...kun en mä nyt heti viitti sieltä pois tulla. Niinkuin ihan kun näyttäisin että ois ollu joku paniikki. Tottakai mä jään möllöttämään sen sohvan alle ja kattelen vaan ympärilleni. Mamilla menee kyl hessu aika nopeesti kun se sanoo että tää sohva painaa että nyt veke sieltä sonni. Joo justiinsa..ei saa tehdä asioitaan omassa tahdissa....

Mitä mä tänään...no meillä on yllätys siivouspäivä ja sitten mami varmaan möllöttää sitä idioottilootaa loppuillan. Mä sanoin sille että sen pitäis jäädä kotiin huomenna kun sil on flunssa mutta se sanoi mulle että se on sun rahoista Leksa pois että kait mä sen lasken töihin sitten...

Toivottavasti toi HÖssö ei tänään saa mitään vampyyri hellyyskohtauksia...ei kahta päivää peräkkäin millään jaksais....

HÖssö tässä: Mä Luin ton ...kohta saat tuntea pusutuokion salat turkissasi jos alat vähättelee mua. MÄ tulin kertoo semmoista ( taikka siis juoruamaan) että äsken kun toi varamami huus herää Ulpukka( joo ei se oo seko..siinä vaan sattui tulee semmoinen mainos telkusta...ei se normaalisti huutele minkään ulpukoitten perään) niin joo Leevi vastas siihen huutoon : mmrrrrrrrrrnauuuu....

NIIN ETTÄ LEEVI ON TÄSTÄ LÄHTIEN: Leevi "Leksa" "Ulpukka"

-LEKSA ja sitten HÖssö kans'-