Kirjoiteltiin tänne...tai siis mamilla oli aikaa kirjoittaa meidän kanssa. MInusta se on epistä ja julmaa ja loukkaa mun arvokkuutta!

Mul tuli hätä kun mä luin mun kamu Reden kertomusta sen patista...mä pyysin mamia kopeloimaan mua ja Hössöä tarkasti läpi ja kylhän se sitten käskystä alkoi kopeloimaan. Mä vedin sitten herneen nenään siitä loppupeleis ja kävin hampaiks mamin käteen. Se vaan tokas että ite jäbä pyysit. JOO...mut hei rajansa kopeloimisellakin..meinaan ei tarvi joka karvaa siirrellä ja tollai..pyh.. Onneks tol Reetikamul on kaikki hyvin ja enään vaan venaa että se turkki kasvaa että se pääsee painimaan sen naapurin Leevin kanssa. Kyl kaikkee tässä maailmassa on....

Yks ilta kun toi toinen ihminen oli lähös jonnekin ja meni tota meidän ramppia ylös niin arvatkaa mikä tuli vastaan...NO RUSAKKO...siis joo...ja se oli ihan pokkana loikkini vaan vastaan ja ohi ja toi toinen ihminen sanoi sille että moips, ja et viittis millään mennä tonne pihalle kun siellä ikkunan takana on parit tabaukset jotka oottaa äctonii...no ei se tullu...tajus kato pysyy pois...

Me ollaan otettu uusii kuvii ja laitetaan täs joku päivä kun tol mamilla on aikaa..ai niin..se varpusparvi...ei sitä oo..ja mami joutui tutkimuksiin kun sil lakoi tulee blodee rööreistä ja se sanoi että nyt ei oo kaikki hyvin. Mut mä oon hoitanu sitä tällä viikolla ja huomenna se menee mun mummin kanssa shoppailemaan

later boys and girls

-LEKSA-