Joo siis nou hätä kamut. Mä juttelin eilen mun mamin kaa ja se sanoi että tulee olemaan yhtä paljon tekemisissä meidän kaa kun toivottiinkin että ei niinkuin hätä. Ollaan tässä valvottu että pakkaamiset sujuu aikataulun mukaisesti...kyl ne..vaiks mami väittää että ollaan oltu tiellä . Eiks se tajuu että ollaan Höden kaa yritetty painottaa että " älä unohda meitä, älä unohda meitä, älä unohda meitä" niin ,.,..eiks se tajuu..??? Vaiks mun yks kamu kyl väitti ettei oo huolta ettei mami meitä ikinä unohda  ja yks frendin mutsikin oli että riiispektii vaan että se muuttaa eikä laita meidät pihalle , Mustan ja Harmaan mami  sanoin niin ja sitten ei se  unohtais elatusmaksut...niin kun meil kattokaas tulee semmoiset...elatusmaksut. Näin on sovittu....että meil alkaa jäbät ja muijat tulee hynää ihan hulluna...

MINNE LÄHETÄÄN VUODEN PÄÄST??...voidaan tarjoo Höden kaa..hihiiihiii....BILEEET!!!

joo otettiin valokuvii kun me valvotaan että tää pakkaaminen sujuu....hirveen rankkaa puuhaa.kyl niinkuin....ottaa voimille...ja sitten mami alkaa valittaa että lapset lapset kattokaa sitten ettette teloo itteenne ja varo nyt Leevi vähän kun sä et handlaa tota hyppäämistä niinkuin Hössö...siis törkeetä siis törkeetä...jos mä oon vähän erinlainen hyppääjä niin tarviiko heti alkaa sillain..kyl te tajuutte mitä tarkoitan..hehehe...

no ei mul muuta nyt tänään.....ai niin ..kuvat tulee sitten kun mami jaksaa ne laittaa...sil on vähän kiirus kun sen pitää olla remppanainen ja pakkaaja

-LEEVI-